וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב - מכבי חיפה: שרי ומנחם בהרכב הירוקים, גוטליב ערך אימון חלקי

הקשר שהחלים מקורונה והמגן שחוזר מהשעייה יפתחו במקום וילדסחוט וטואטחה (רביעי, 20:45, ספורט 5). בלם האדומים עשוי להיכלל בסגל, קלינגר נוטה להמשיך עם אותו הרכב: "זה עוד משחק עונה". בכר: "הפועל תל אביב היא לא אותה קבוצה שניצחנו בסיבוב הראשון"

מחזור 23הסתיים03/03/2021
הפועל תל אביב
  • אליאס (22)
2:1
  • (6) שרי
  • (26) רודריגס
מכבי חיפה
תקציר: מכבי חיפה - עירוני קרית שמונה 2:4/ספורט 1

הפועל תל אביב

עם רצף של שמונה משחקים ללא הפסד שהקפיץ אותה מהמקום האחרון למקום ה-11, הפועל תל אביב תנסה להמשיך בתנופה מול מכבי חיפה (רביעי, 20:45, ספורט 5). אדי גוטליב ערך היום אימון חלקי ועשוי להיכלל בסגל למשחק, כשעדיין לא ברור האם ניר קלינגר יערוך שינויים ב-11. גיל יצחק תורגל היום במקומו של שלומי אזולאי, אך ספק גדול אם השינוי אכן יתבצע. ארבעת נדבקי הקורונה (רז שלמה, עמנואל בואטנג, שי אייזן ואופק ביטון) ימשיכו להיעדר.

ניר קלינגר הבהיר לשחקניו כי למרות היריבה החזקה, הקבוצה תמשיך לשחק באותו הסגנון ותנסה להיות דומיננטית לפחות בחלק מדקות המשחק. שחקנים בקבוצה אמרו לקראת חיפה: "ברור מי הפייבוריטית, אבל נבוא עם כל מה שיש לנו לנסות להוציא משהו מהמשחק, אנחנו לא יכולים לוותר על אף נקודה".

המאמן אמר לקראת המשחק: "בעקבות התקופה שבה אנחנו נמצאים, הרוח שיש בקבוצה, גם שהביאו השחקנים החדשים וגם שהצטרפו אליה השחקנים שהיו קודם, אנחנו מקבלים תחושות אופטימיות בקשר להמשך. ברור שמצפה לנו משחק סופר קשה, אבל אנחנו מסתכלים קודם כל על עצמנו. אנחנו צריכים לייצר את הכדורגל שאנחנו מנסים לשחק בתקופה האחרונה. נכון שאנחנו סובלים מהיעדרויות לא מעטות, אבל כמו במשחק בנתניה וכמו במשחקים הקודמים, נתגבר על ידי רוח לחימה, כדורגל הרבה יותר אמביציוזי של השחקנים שיפתחו מחר ובאמת מגיעה לשחקנים מילה טובה על המאמץ והמוטיבציה לתת מעצמם, גם אם כואב להם והם צריכים לשחק יותר, כי חסרים לנו שישה-שבעה שחקנים הם מקבלים את זה בצורה טובה ואני מפרגן להם על כך כי מגיע להם. כמו את המשחק הקודם, גם את המשחק הזה אנחנו מגדירים כמשחק עונה וככה נתייחס אליו".

אושר דוידה הוסיף: "אנחנו מגיעים למשחק קשה מאוד, אולי הכי קשה שיש. מכבי חיפה נמצאים במומנטום טוב, ויש להם את המטרות שלהם העונה אבל גם אנחנו באים במומנטום חיובי, ולנו יש את הקרבות שלנו להבדיל מהם. אנחנו באים הכי מוכנים שיש למשחק, והדבר היחיד שיהיה חסר זה הקהל, שכבר שנה לא נמצא איתנו וזה ממש חסר לנו, אני מאמין ומקווה שלקראת הפלייאוף לפחות חלק מהקהל יחזור ויעזור לנו".

ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב עם אדי גוטליב. אריאל שלום, מערכת וואלה!
יעמוד לרשות ניר קלינגר? אדי גוטליב/מערכת וואלה!, אריאל שלום

מכבי חיפה

מכבי חיפה תשלים את ההכנות למשחקה נגד הפועל תל אביב. אתמול זכו השחקנים ליום חופש והיום צפוי ברק בכר לתרגל יותר את הטקטיקה וההרכב לקראת המפגש מול ניר קלינגר וחניכיו. בכר צפוי להחזיר להרכב את צ'ארון שרי וסאן מנחם. המגן חוזר מעונש ההשעייה בשל אירועי הדרבי וצפוי לתפוס את מקומו של טאלב טואטחה בעוד ששרי שהחלים מקורונה ישוב על חשבונו של יאניק וילדסחוט.

מי שכמובן ימשיך במרכז ההגנה הוא בוגדן פלאניץ' שזוכה למחמאות אדירות בתוך המועדון ומחוצה לו. הבלם הסרבי דיבר לקראת המשחק ואמר: "אני יודע שהייתה ביקורת עליי בתחילה, ביקורת זה חלק מהכדורגל אבל כמובן שאף פעם אי אפשר להרגיש נוח לגבי זה. הביקורת הייתה במקום והגיעה לי בגלל היכולת שלי".

לשאלה האם מכבי חיפה היא הקבוצה הטובה בארץ כיום ענה: "הטבלה תיתן בסוף העונה את התשובה". פלאניץ' דיבר גם על כך שהגיע למכבי חיפה לאחר שנפלו לו אופציות מהליגות ביוון וטורקיה: "האנשים בחיפה בייחוד ברק בכר היו איתי בקשר רציף והבנתי שמאוד רוצים אותי כאן. כולם קיבלו אותי כאילו אני חלק מהמשפחה ואני מודה להם על זה אז אני לא מתחרט שהגעתי לכאן".

על הקהל הירוק אמר: "שמעתי הרבה דברים על הקהל. אני מגיע ממדינה שיש בה אוהדים מדהימים אז זה לא כזה פשוט להרשים אותי אבל כשראיתי וידאו מכמה משחקים של הקהל שלנו ממש התרשמתי. אני כבר לא יכול לחכות לפגוש אותם במשחק".

עוד בוואלה!

ניקיטה רוקאביציה צפוי להשתחרר היום מהבידוד

לכתבה המלאה
בוגדן פלאניץ' שחקן מכבי חיפה. ., מאור אלקסלסי
"קיבלו אותי כאילו אני חלק מהמשפחה". בוגדן פלאניץ'/מאור אלקסלסי, .

מאמן מכבי חיפה ברק בכר אמר לקראת המשחק: "הפועל תל אביב היא לא אותה קבוצה ששיחקנו מול בסיבוב הראשון. לא בכדי הם לא נוצחו כבר שבעה משחקים ברציפות. מדובר במשחק לא קל, אבל נעשה הכל בכדי לנצח. אני סומך על הסגל שיש לי. שחקני הבית הצעירים משתלבים יפה, עובדים קשה ויזכו לעוד דקות משחק".

ברק בכר מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
מרוצה מהעבודה של השחקנים הצעירים. בכר/מאור אלקסלסי

טריוויה

* 145 מפגשי ליגה היו בין הקבוצות עד כה. מכבי חיפה מובילה 41:64 בניצחונות, ועוד 40 משחקים הסתיימו בתיקו.

* בכל שלוש העונות האחרונות של הפועל תל אביב בליגת העל, מכבי חיפה השלימה עליה דאבל עונתי במהלך הליגה הסדירה. האם זה יקרה בפעם הרביעית ברציפות?

* מכבי חיפה ניצחה בכל חמש הפעמים האחרונות שהתארחה אצל הפועל תל אביב (הרצף הכי ארוך במפגשים בין הקבוצות), ובכל אחד מהניצחונות כבשה יותר משער אחד.

* הניצחון הביתי האחרון של הפועל תל אביב על הירוקים היה 0:4 בפלייאוף העליון במרץ 2014. טאלב טואטחה הוא היחיד מסגלי שתי הקבוצות ששותף גם אז.

* מאז השינויים בסגל בינואר, הפועל תל אביב ללא הפסד בשבעה משחקי ליגה (שלושה ניצחונות וארבע תוצאות תיקו). היו לה רק 10 נקודות לפני כן, ומאז הוסיפה עוד 13.

הרכבי הקבוצות

שופט: שלומי בן אברהם
אצטדיון: בלומפילד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully