וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יקוב סילבסטר תובע את הפועל חיפה בפיפ"א: לא קיבלתי מענק שהובטח לי

1.3.2021 / 12:23

החלוץ הסלובקי טוען שלא קיבל בונוס שהובטח לו על העפלה לפלייאוף העליון. אופטימיות בקבוצה בעקבות התיקו של באר שבע ובית"ר

תקציר: בני סכנין - הפועל חיפה 1:0/ספורט 1

חלוץ הפועל חיפה לשעבר יקוב סילבסטר יגיש בימים הקרובים תביעה במוסדות המשפטיים של פיפ"א נגד הקבוצה. הסלובקי שהצטרף לקבוצה בינואר אשתקד, טוען שלא קיבל מענק על השתתפות בפלייאוף העליון כפי שצוין בחוזהו, ומסביר שהחליט לתבוע את הכסף בבית דין לאחר שפניותיו למועדון בנושא לא נענו.

סילבסטר הושאל להפועל חיפה ממ.ס אשדוד בינואר 2020 ושיחק חצי עונה בקבוצה, במהלכה כבש שלושה שערי ליגה. כעת טוען הסלובקי שעבר לצ'נאיין ההודית, שבחוזה שחתם בחיפה נכלל סעיף לפיו הוא זכאי למענק במידה שהקבוצה תסיים את העונה בשש המקומות הראשונים. לטענתו, הסכום מעולם לא שולם לו. בשלב זה השחקן שכר עו"ד סלובקי שייצג אותו בנושא זה.

תגובת הפועל חיפה תובא לכשתתקבל.

יקוב סילבסטר שחקן הפועל חיפה. ברני ארדוב
ישיג את מבוקשו? סילבסטר/ברני ארדוב

אופטימיות בקבוצה בעקבות התיקו של הפועל באר שבע ובית"ר ירושלים. בקבוצה מודעים לכך שהמאבק על הפלייאוף העליון לא תלוי בהם, אבל משוכנעים שאם ירשמו מעל 70 אחוזי הצלחה בארבעת המשחקים הנותרים - הראשון שבהם מול מכבי תל אביב בחמישי - הכרטיס יושג.

"לפני המשחק מול סכנין הסתכלו למטה בדאגה, אבל עכשיו אנחנו מבינים שיש לנו שוב הזדמנות להגשים את המטרה להיות בין שש הראשונות", אמר אחד השחקנים. "ברור שהמשחק נגד מכבי תל אביב יהיה קשה, אבל יש לנו מטרות ולא נתבטל מול אף קבוצה".

עוד בוואלה!

הפועל חיפה: "חנן ממן זה שחקן שאתה יודע שייתן לך משהו בכל משחק"

לכתבה המלאה
לירן סרדל, שחקן הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
יפתח כבלם נגד מכבי תל אביב? לירן סרדל/מאור אלקסלסי

מי שיחזור לסגל לקראת המשחק בחמישי הוא גל אראל שיסיים לרצות את עונש ההרחקה שלו. ניסו קפילוטו יחזור לסגל רק במשחק הבא ומי שיחלו בריצוי העונש מאירועי הדרבי הם אלון תורג'מן ודור מלול. מיקי סירושטיין יעבור ביום שלישי ניתוח במיניסקוס והצפי הוא שיחזור רק במשחקי הפלייאוף.

בהיעדר סירושטיין וקפילוטו, סילבס יחליט על זהות הבלם רק בסמוך למשחק. אחת האופציות שהמאמן שוקל היא לעבור למערך של שלושה בלמים כאשר אראל ישמש כבלם שלישי. בנוסף, ישנה התלבטות בין גיא משפתי ללירן סרדל בהגנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully