וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוקס "זעם" על ההגנה של דני אבדיה: "אי אפשר לעשות כל כך הרבה עבירות"

מאמן וושינגטון ביקר בצורה מרומזת את הרוקי הישראלי אחרי ההפסד לבוסטון ומנגד הילל את אייזק בונגה ש"גנב" לאבדיה את הדקות, במה שנראה כמו תחילת מגמה. ביל כעס על ה"רישול" של הוויזארדס בשניות הסיום, ברוקס האשים את עצמו

שמי אוג'ליי, בוסטון סלטיקס, נשמר על ידי דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. רויטרס
עוד משחק מתסכל. אבדיה בהגנה/רויטרס

דני אבדיה ממשיך לאבד גובה בעונת הרוקי שלו. אחרי שפתח את העונה בצורה מרשימה, הרוויח את מקומו בחמישייה וקלע באחוזים גבוהים מחוץ לקשת, מעמדו של הישראלי בן ה-20 ממשיך לדעוך, ובהתאם כמות הדקות שלו בוושינגטון יורדת בצורה משמעותית.

הלילה (בין ראשון לשני) הגיעה נקודת שפל: אבדיה קבע שיא שלילי העונה כששותף ל-7 דקות בלבד בהפסד 111:110 לבוסטון, וכלל לא שיחק במחצית השנייה. אבדיה נכנס בשלהי הרבע הראשון והמשיך בהרגל המגונה שלו לצבור עבירות במהירות. הוא ספג שלוש עבירות, ירד לספסל ולא חזר, כשאייזק בונגה שממעט לשחק העונה תופס את מקומו במחצית השנייה ומקבל מספר דקות דו ספרתי לראשונה מה-5 בפברואר. בונגה אמנם לא קלע וסיים את 16 הדקות שלו עם 0 מ-5 מהשלוש, אבל עזר לוויזארדס בהגנה, מה שאבדיה לא הצליח לעשות.

"זו ליגה קשה ולפעמים יש גם משחקים כאלה", הסביר מאמן וושינגטון סקוט ברוקס את הספסול של אבדיה. "יכול להיות שהמשחק הבא מול ממפיס יהיה המשחק שלו, אבל היום היינו זקוקים למישהו שייתן לנו נוכחות הגנתית מבלי לעשות כל כך הרבה עבירות. בכל מקרה, שלוש העבירות שלו ברבע השני לא הפסידו לנו את המשחק, אבל היינו צריכים לעבור לשחקן הבא ברוטציה".

ג'ייסון טייטום, בוסטון סלטיקס, מול דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. Maddie Meyer, GettyImages
לא מוצא את עצמו. אבדיה מול טייטום/GettyImages, Maddie Meyer

לפי רשת NBC, ברוקס "זעם" על התפקוד ההגנתי של אבדיה. הוא אף התקשה להסתיר את האכזבה שלו מאבדיה כשנשאל על הדקות שהעניק לבונגה. "אנחנו זקוקים לשומרים טובים שמסוגלים להישמר מעבירות. בשביל זה יש לנו סגל של 15 שחקנים, כולם צריכים להיות מוכנים. אף אחד לא מקבל דקות סתם כך, בלי להרוויח אותן. כשאתה נכנס למגרש, אתה חייב לשמור. אתה לא יכול לעשות עבירות כל הזמן, לא יכול לעזור ליריבה לעשות מהלכים של סל ועבירה ולשלוח אותם לעונשין".

ברוקס רמז שהמגמה עשויה להימשך גם במשחקים הבאים, ושבונגה ימשיך לקבל ממנו קרדיט למרות התרומה המזערית בהתקפה. "אייזק הולך ומשפר את הקליעה משלוש. אני חושב שבסופו של יום, אם היינו מנצחים, הדקות שלו היו מנצחות לנו את המשחק. הוא אחד שעובד קשה לפני ואחרי משחקים, ועושה הכל כדי להרוויח את ההזדמנויות שלו. והיום הוא היה מוכן לאתגר, צריך לתת לו קרדיט".

עוד בוואלה!

וושינגטון נכנעה לבוסטון וטייטום אחרי דרמה, 7 דקות בלבד לאבדיה

לכתבה המלאה
בראדלי ביל, וושינגטון וויזארדס מאוכזב. רויטרס
לא רגוע. ביל/רויטרס

בלי קשר לאבדיה, בוושינגטון התאכזבו מאוד מהדקות האחרונות בהפסד. הוויזארדס כבר הובילו ב-8 הפרש כשנותרו שלוש דקות לסיום והיו בעמדת ניצחון עם יתרון 5 כשנותרה קצת יותר מחצי דקה לבאזר, אבל ג'ייסון טייטום השתלט על העניינים עם 8 נקודות מהירות, ובראדלי איבד כדור אחד והחטיא בשנייה האחרונה.

"זה אחד מסיומי המשחקים הכי מרושלים שראיתי בחיים", אמר בראדלי ביל הכעוס, שסיים עם 46 נקודות שגם הן לא הספיקו לניצחון. "נתנו לג'ייסון טייטום להגיע לשלושה ליי-אפים בסוף, וזה מכעיס אותי. היינו צריכים לנצח את המשחק הזה", אמר.

ברוקס האשים את עצמו בהפסד, אחרי שהתרגיל ששרטט לבראדלי ביל בהתקפה הלפני-אחרונה הוביל לאיבוד. "הייתי צריך להזעיק פסק זמן. אני מתחרט על זה, ומרגיש שיש לי חלק גדול בהפסד", אמר ברוקס, שלא הגיב להסתבכות של ביל על קו החוץ, מה שהוביל לאיבוד המכריע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully