וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גדי קינדה: "יש לי חלומות להגיע לליגה טובה יותר, אבל אני נהנה כאן"

קשר קנזס ענה לשאלות גולשים באינסטגרם של כדורגלני העדה האתיופית: "בארה"ב מטפלים בגזענות בצורה רצינית יותר מאשר בישראל"

גדי קינדה כובש ב-0:4 של קנזס סיטי על קולורדו ראפידס/ספורט 1

קשר ספורטינג קנזס סיטי גדי קינדה קיים סדרה של שאלות ותשובות בעמוד האינסטגרם Jeggnaball, העמוד של כדורגלני העדה האתיופית בישראל. קינדה בן ה-26, שעבר ל-MLS בינואר 2020 מבית"ר ירושלים, דיבר בין היתר על מטרותיו לקראת העתיד, על השאיפות שלו, על גזענות, הנבחרת ועוד.

קינדה אמר: "את קפיצת המדרגה חוויתי בבית"ר בחצי העונה השנייה שלי. זו הייתה התקופה הכי יפה שלי, נהניתי מכל רגע". כשנשאל לגבי המודעות והיחס בארצות הברית בנוגע לגזענות לעומת ישראל והאם שם המודעות גדולה יותר, ענה קינדה: "חד משמעית כן. הם מטפלים בזה יותר ברצינות וחזק יותר וכולם מתגייסים, הלוואי שזה היה כך גם בארץ".

לגבי עתידו אמר קינדה: "יש חלומות להגיע לליגה טובה יותר, אבל אני שמח מאוד ונהנה פה מכל רגע. אני עסוק רק בהצלחה שלי פה עם הקבוצה". הקשר גם נשאל איך הוא מתמודד עם תקופות פחות טובות ואמר: "אני מנסה להבין מה לא הולך, מדבר עם האנשים הקרובים אליי ומנסה להשתפר. יש גם תקופות כאלה וזה רק מחזק ונותן לי אמביציה להשתפר".

שחקן קנזס סיטי, גדי קינדה. Bill Barrett/ISI Photos, GettyImages
"נבחרת זה הטופ מבחינתי". קינדה/GettyImages, Bill Barrett/ISI Photos

קינדה דיבר גם על הנבחרת ואמר: "הייתי בנבחרת בכמה זימונים ולא יצא לי לשחק. אני חושב שגם זה יגיע. בעונה שעברה בגלל הקורונה לא יכולתי להגיע, אבל נבחרת זה הטופ מבחינתי. בכל זימון אתן הכול".

הקשר התייחס לשאלה בנוגע לצעירים רבים מהפריפריה שמתפספסים ומה אפשר לעשות בנושא: "לפתוח המון בתי ספר לכדורגל, להשקיע מגיל צעיר ולהתאים את השחקנים למסגרות. אני בטוח שיותר ויותר שחקנים לא יתפספסו ככה".

על ההבדלים בין הליגה הישראלית לליגה האמריקאית אמר קינדה: "הכדורגל כאן שונה מאוד, לא דומה בכלל לישראל. הכדורגל כאן מהיר ואגרסיבי יותר. הכדורגל בישראל יותר טכני. תחנת מעבר? אולי למרות שנוח לי וכיף לי כאן, אני נהנה ולא ממהר לשום מקום, אלא אם תבוא הצעה טובה מהליגות הגדולות".

  • עוד באותו נושא:
  • גדי קינדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully