וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי לאחר הבכורה: "שמחתי לחזור לעניינים, היעד הוא המקום ה-3". ברדה: "מבסוטים משועה"

מאמן הפועל באר שבע לאחר ה-1:1 מול האקסית בית"ר: "אוהב שם את כולם, הם כמו משפחה". שי ברדה ניחם בסיום את אולסק, אבל מרוצה מהמחויבות: "הרכש שדרג אותנו". איתמר ניצן על הטראש טוק עם ז'וזואה: "יש לי עוד חוב מהפנדל הקודם איתו"

תקציר ה-1:1 בין הפועל באר שבע לבית"ר ירושלים/ספורט 1

רוני לוי הפסיד מול בית"ר ירושלים יותר מאשר נגד כל יריבה אחרת, אבל הערב (ראשון) נחלץ מגורל דומה בבכורה שלו כמאמן הפועל באר שבע, לאחר שהמחליף רותם חטואל השווה ל-1:1 בקרב מהנה בטרנר. ירדן שועה כבש בפתיחת המחצית השנייה את שערו השישי תוך פחות מחודשיים (כולל הצמד בגביע) ובית"ר רשמה משחק חוץ שביעי ללא הפסד והתקדמה למקום השביעי, אבל יכולה לחוש החמצה על כך שלא לקחה עוד שתי נקודות במאבק על הפלייאוף העליון.

אופיר קריאף ספג צהוב חמישי ויחמיץ את משחקה של בית"ר ירושלים ביום שני הבא מול מכבי תל אביב. נגד בני סכנין בעוד שלושה ימים הוא יוכל לשחק. מנגד, ז'וזואה ראה צהוב חמישי אחרי שער השוויון והוא לא יעמוד לרשות רוני לוי במשחק מול הפועל תל אביב בשבוע הבא.

רוני לוי מאמן הפועל באר שבע. דני מרון
רוצה כרטיס לאירופה. רוני לוי/דני מרון

רוני לוי סיכם את הבכורה: "המפגש עם בית"ר היה לבבי בכל מצב, אני אוהב את כולם שם וזה כמו משפחה. אם הייתי מפסיד אז הייתי עצוב כמובן, אבל את האהבה שלהם לא הייתי מחליף. הגישה של השחקנים שלי הייתה טובה, החבר'ה עבדו והשקיעו. היה חוסר ריכוז בולט, לא ניצלנו את המצבים ונכנסו רע מאוד למחצית השנייה. היינו חסרי סבלנות, רצינו לתת את הגול בכל מחיר, אבל סך הכול יש גישה טובה ואני מאוד אופטימי. אני מאוד אוהב את המקצוע, שמחתי לחזור לעניינים. אנחנו רוצים לסיים במקום שמוביל לאירופה, היעד הוא מקום שלישי".

על הצבתו של אנתוני וארן באגף: "חשבנו ששגיב יחזקאל ינצל את המהירות שלו והוא באמת הגיע למצבים. וארן שיחק אצלי בבית"ר בכנף והוא מסוכן כחלוץ שני". על ז'וזואה: "הוא מאוד אוהב כדורגל, הוא חי את זה. הוא שחקן כדורגל אמיתי וכמאמן אני אוהב את זה.

עוד בוואלה!

הפועל באר שבע ובית"ר ירושלים סיימו ב-1:1 בטרנר

לכתבה המלאה
אלירן עטר שחקן בית"ר ירושלים עם ז'וזואה שחקן הפועל באר שבע והשופט עידן לייבה. דני מרון
חם ומהנה. בית"ר מול באר שבע/דני מרון
איתמר ניצן שוער בית"ר ירושלים עם רוני לוי מאמן הפועל באר שבע. דני מרון
אקסים. ניצן ורוני לוי/דני מרון
ירדן שועה שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
בתקופה טובה. שועה/דני מרון
רותם חטואל שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
שער מצוין. חטואל/דני מרון
דוד קלטינס שחקן הפועל באר שבע עם רוני לוי. דני מרון
התחלה לא רעה. לוי וז'וזואה/דני מרון

מאמן בית"ר שי ברדה: "מצפים לנו עוד חמישה גמרי גביע. הרגשתי שהקבוצה שיחקה בצורה טובה מאוד, לחצנו על כל המגרש, הגענו להרבה מצבים. באר שבע הגיעה למצבים משתי טעויות שלנו, אבל זה הכדורגל. עכשיו הגמר הגביע הנוסף ביום חמישי.

"מה אומרים לאולסק? אמרתי לו מיד בסיום שאנחנו איתו ודברים כאלה קורים וממשיכים הלאה, זה המשחק. ראיתי שאוקמפוס היה על הרצפה, והוא היה צריך לבעוט החוצה... אבל זה בסדר, הוא תרם ועוד יתרום לבית"ר, נדע להרים אותו מהמשחק הזה".

על שועה והשער המצוין שלו: "ירדן כישרון מאוד גדול, וכולם ראו את זה. הוא חייב לדעת לנטרל רעשים, וכשהוא עושה את זה הוא נראה ככה. במחצית הראשונה הוא היה עצבני, וכשהוא מתרכז במשחק הוא עושה את זה בצורה מצוינת. הוא ילד מדהים, אנחנו חווים איתו עונה מצוינת. הרצון שלו הוא לבוא וללמוד... וכשהוא רוצה ללמוד, 90 אחוז מהדבר נפתר. יש כישרון, מטרות - ואנחנו מבסוטים.

"מבחינת מחויבות, היום זה נראה אחרת מהמשחקים האחרונים. המועדון עבר השנה כמעט הכול, אבל הוא חייב להיות בפלייאוף העליון".

על ינקוביץ': "הוא חיזוק משמעותי. בכלל, השחקנים שצירפנו שדרגו אותנו לחצי השני של העונה".

איתמר ניצן, שגרם לפנדל ותיקן עם עצירת הבעיטה של ז'וזואה: "לשמחתי הצלחתי לכפר על הטעות, אבל לצערי לא לקחנו פה שלוש נקודות. ועדיין, אם נמשיך ככה אני מאמין שנגיע לפלייאוף וגם יותר רחוק. אם נשמור על היציבות הזו, אין לי ספק שנצליח. ז'וזואה? יש לי עוד חוב מהפנדל הקודם איתו, אבל כל הטראש-טוק באווירה טובה. זה לא עובר את ה-90 דקות של הכדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully