וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל לאומית: חבל מודיעין גברה על אשקלון, נתניה פירקה את אשדוד

28.2.2021 / 21:32

הקבוצה של נתי כהן הנחילה הפסד שני העונה למוליכה מהדרום 88:92. היהלומים מהשרון הביסו את הדולפינים 63:90. הוד השרון עקצה את הפועל גליל עליון בחוץ, ובתחתית ניצחונות גדולים לאליצור יבנה והפועל עכו

ארד הררי שחקן הפועל חיפה. לילך וייס רוזנברג
ניצחון חוץ. הררי/לילך וייס רוזנברג

הליגה הלאומית בכדורסל קיימה היום (ראשון) מחזור נוסף, כששוב חלק מהמשחקים נדחו. המחזור עמד בסימן הפתעות גדולות - הפועל חבל מודיעין נצמדה למקום השני בטבלה עם ניצחון ביתי 88:92 על המוליכה אליצור אשקלון, שרושמת הפסד שני העונה. אליצור נתניה פירקה את מכבי אשדוד 63:90 במשחק חד צדדי, אך הקבוצה של עופר רחימי עדיין שנייה בטבלה. קבוצה נוספת שהופתעה היא הפועל גליל עליון שראתה את מכבי הוד השרון הצנועה מנצחת אותה בכפר בלום . בתחתית, בלאגן - אליצור יבנה חזרה לחיים עם ניצחון שני ברציפות, 103:109 על הפועל רמת גן/גבעתיים בהארכה, ואילו הפועל עכו עם ניצחון שלישי בלבד העונה הפתיעה את אליצור קרית אתא בחוץ 97:101.

הפועל חבל מודיעין - אליצור אשקלון 88:92

הפסד שני העונה למוליכה מאשקלון, ששוב נכנעת לאחת הקבוצות שרודפת אחריה. חבל מודיעין, שעדיין חסרה שחקנים בשל קורונה, רשמה משחק הירואי, והצליחה להילחם מול הקבוצה העמוקה בליגה בצורה שווה לאורך 40 דקות. ברבע האחרון ברחה מודיעין ליתרון 6, אשקלון השוותה, אך לייס דאן נתן לה יתרון 2, דקה לסיום. אשקלון יכלה להשוות מספר פעמים בדקה האחרונה אך כשלה. דאן הוביל את מודיעין עם 26 נקודות וסטורם וורן הוסיף 20 משלו. באשקלון בלט קלארק רוזנברג עם 24 נקודות, 9 ריבאונדים ו-7 אסיסטים.


אליצור נתניה - מכבי אשדוד 63:90

הקבוצה הדרומית שהייתה שנייה ערב המחזור בתבוסה קשה באולם ישורון מאבדת את המקום שלה לחבל מודיעין. אשדוד הציגה בחזרה את אייק אופייבו שהצטרף זמנית במקום בילי מקשפרד, ושיחקה גם ללא רביב פיטשון החולה ולא יכלה לקבוצה הצעירה מנתניה שגמרה את המשחק ברבע השלישי אותו סיימה ביתרון 42:67. ברייס וושינגטון הוביל את נתניה עם 22 נקודות, כשאיתי מושקוביץ' המוכשר מסיים עם 21 נקודות, 10 ריבאונדים ו-7 אסיסטים. 19 נקודות של ג'ורדן כהן לא עזרו לאשדוד.

הפועל גליל עליון - מכבי הוד השרון 79:70

קאמבק נהדר וניצחון גדול לקבוצה של אלון שטיין שנצמדת למרכז הטבלה, גליל עליון עם הפסד שלישי ברציפות מאבדת גובה. הקבוצה מכפר בלום פתחה מצוין והוליכה 8:21 אחרי רבע אחד, אך מהשלב הזה הוד השרון נגסה בהפרש באופן שיטתי עד שעלתה ליתרון ברבע האחרון, ומספר פעולות גדולות של ארד הררי ואפי טיומקין נתנו לה ניצחון חוץ איכותי. הררי עם 16 נקודות מהספסל הוליך את הוד השרון כשהראל דדון מוסיף 14. בשורות המפסידה רשם ג'ונתן פיירל 17 נקודות ו-11 ריבאונדים.

מאמן מכבי אשדוד עמית תמיר. דני מרון
נועלת הטבלה לא מרימה ידיים. עמית תמיר/דני מרון

אליצור יבנה - הפועל רמת גן/גבעתיים 103:109 (לאחר הארכה)

ניצחון שני ברציפות לקבוצה של יניב בורגר שמתחילה לצאת מהתחתית. גיא פלטין כבר חשב שהוא ייצא גיבור היום אחרי שהשווה בזריקה נהדרת וקבע 96:96 בתום 40 דקות, אלא שהקבוצה הביתית לא נכנסה ללחץ והצליחה לסיים את העבודה בהארכה. קיילב ווקר עם 26 נקודות בבכורה הוביל את יבנה כשפרנק האסל מוסיף 25 נקודות ו-18 ריבאונדים ואלעד הופמן קולע 19 משלו. 30 נקודות של מייק הולטון ו-26 של פלטין לא עזרו לאורדונים.


אליצור קרית אתא - הפועל עכו/מטה אשר 101:97

ניצחון שני לעמית תמיר כמאמן עכו בארבעה משחקים ונועלת הטבלה לא אומרת נואש במאבקי ההישרדות. מנגד קרית אתא ממשיכה לאבד גובה במאבקי הפלייאוף. עכו שלטה במשחק, והוליכה ביתרון דו ספרתי במהלך המחצית השנייה לפני שאתא הצליחה לנגוס בהפרש ולהוריד אותו עד ל-2 נקודות. מארלן וויל יכל אפילו להשוות את המשחק סמוך לסיום אך החטיא שלשה פנויה. כריס סמית' הוליך את עכו עם 24 נקודות, כשטים וויליאמס עם 23 משלו וג'יי אר הולדר עם 22 לוהטים גם כן. 25 נקודות של ג'וליאן בויד ו-18 נקודות ו-15 אסיסטים של וויל לא עזרו לאתא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully