וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: רק 1:1 לריאל מדריד מול סוסיאדד, הפער מהפסגה עומד על 5 נקודות

הבלאנקוס פספסו עלייה למקום השני על חשבון ברצלונה. פורטו נגח שער יתרון מפתיע לאורחת (55), ויניסיוס השווה מקרוב (89)

שחקן ריאל סוסיאדד פורטו עם דויד סילבה. רויטרס
הימם את הבלאנקוס בפתיחת המחצית השנייה. פורטו חוגג/רויטרס

המחזור ה-25 בלה ליגה ננעל הערב (שני) עם הפתעה. ריאל מדריד קיוותה לחזור למקום השני עם ניצחון ליגה חמישי ברציפות, אך חילצה בקושי 1:1 ביתי מול ריאל סוסיאדד. הבלאנקוס עלו בהרכב חסר מאוד ומיעטו לסכן את השער של היריבה במחצית הראשונה, אך ראו את מריאנו דיאס נוגח מתוך תיבת החמש למשקוף לאחר עבודת הכנה של לוקאס. גם טוני קרוס ולוקה מודריץ' רשמו מספר החמצות ולהפסקה ירדו שתי הקבוצות בתוצאה מאופסת.

האורחת פתחה בצורה נהדרת את המחצית השנייה ורשמה מספר איומים על השער של טיבו קורטואה. בדקה ה-55 מצא נאצ'ו מונריאל בגבהה מדויקת את ראשו של פורטו, שנגח לחיבורים והעלה את סוסיאדד ליתרון. זידאן החליף את כל השלישייה הקדמית שלו והכניס את ויניסיוס, והלחץ של הבלאנקוס על שער האורחת הלך וגבר. בדקה ה-89 הצליח למצוא וינסיוס בכדור רוחב, והחלוץ הצעיר דחק את שער השוויון והציל לזידאן נקודה. לאחר חמישה ניצחונות ליגה רצופים שומטת ריאל נקודות ומפספסת עלייה למקום השני על חשבון ברצלונה.

שחקן ריאל מדריד ויניסיוס עם פרלאן מנדי. רויטרס
כבש שער שוויון דרמטי לבלאנקוס. ויניסיוס/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 19: הזדמנות נהדרת לריאל מדריד כשלוקה מודריץ' קיבל כדור בתוך רחבת האורחת, אך הבעיטה שלו נבלמה על ידי שחקן הגנה ברגע האחרון.

דקה 22: לוקאס הגביה כדור לתיבת החמש אליו הגיע מריאנו דיאס שנגח היישר למשקוף. אסנסיו השתלט על הריבאונד ובעט בסיבוב, אך נבלם והכדור שלו יצא לקרן.

דקה 35: התקפה יפה של ריאל מדריד הסתיימה בכדרור מיותר של טוני קרוס שבעט מזווית קשה ונבלם לקרן.

דקה 55: גול! ריאל סוסיאדד עולה ל-0:1: נאצ'ו מונריאל הגביה כדור מאגף שמאל, ופורטו עלה נפלא לכדור ונגח אותו לחיבורים של קורטואה ופנימה.

דקה 58: טוני קרוס ניסה את מזלו בבעיטה מרחוק, והכדור שלו חלף ליד הקורה.

דקה 69: הגבהה נהדרת של קאסמירו מצאה את ראשו של דורו המחליף, אך הנגיחה שלו עלתה מעל המסגרת.

דקה 89: גול! ריאל מדריד משווה ל-1:1: לאחר לחץ בלתי פוסק של המארחת, דחק ויניסיוס את שער השוויון של הבלאנקוס לאחר בישול של לוקאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully