וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי נבחר לאיש המשחק מול אייאקס, אבל יש לו טענות לשופט: "דרכו עלי במכוון"

הישראלי של פ.ס.וו איינדהובן זכה לציון 8 - יותר מכל שחקן אחר בקרב הגדול של הולנד, אך התאכזב בסיום - גם מה-1:1 עם אייאקס ("היינו צריכים לנצח") וגם מהדריכה של מרטינס: "אני לא שחקן קולנוע, חייבים לבדוק את זה ב-VAR". עימות בין דאמפריז וטאדיץ'

תקציר ה-1:1 של פ.ס.וו איינדהובן עם אייאקס/ספורט1

מול אולימפיאקוס כבש ערן זהבי רביעייה בשני משחקים, אך זה לא הספיק כדי להעניק לפ.ס.וו איינדהובן את הכרטיס לשמינית גמר הליגה האירופית. הערב (ראשון) הוא מצא את הרשת גם במשחק העונה בהולנד, וגם זה לא הספיק לניצחון - בעיטה חופשית נפלאה לא הספיקה, שכן אייאקס איזנה ל-1:1 בדקה ה-92 ושמרה על פער של שש נקודות מהסגנית, עם משחק חסר. הפעם האחרונה שפ.ס.וו ניצחה את אחת הגדולות (אייאקס, אלקמאר או פיינורד) היתה אי שם בדצמבר 2018, ובכך הרצף נשמר, לצערה הרב.

זהבי קיבל את הציון הגבוה ביותר מבין שתי הקבוצות - 8, כשמלבדו, אף שחקן אחר של פ.ס.וו לא קיבל יותר מ-6.5. מנגד הבולט באייאקס היה דושאן טאדיץ' עם 7. "אפשר לקרוא לו מומחה בעיטות חופשיות", נכתב בתקשורת ההולנדית על הישראלי. העיתונאי ריק אלפרינק, המסקר את פ.ס.וו, הוסיף: "לאיינדהובן יש כלי נשק נוסף - חלוץ מצוין בכושר נהדר".

"אני מאוכזב כמובן מהתוצאה, הגיע לנו לנצח", אמר הישראלי. "נלחמנו כמו קבוצה והתקדמנו במשחק הקבוצתי שלנו, אנחנו נלחמים אחד בשביל השני. בסופו של דבר ספגנו בסיום, שוב זה קורה לנו. היה לנו לוח משחקים קשה מאוד, שבעה משחקים ב-23 ימים. אני גאה באיך שהתמודדנו. היה יום מיוחד כי האוהדים שלנו היו בחוץ, אני כבר מחכה שיתנו להם להיכנס לאצטדיון".

רגע מחלוקת נרשם כאשר נראה היה ששחקן היריבה ליסנדרו מרטינס דרך על רגלו של זהבי, אך השופט בחר שלא להיעזר ב-VAR ולהרחיק את שחקן אייאקס. "הוא דרך לי על הרגל, חייבים לבדוק את זה ב-VAR", התעקש זהבי. "אני לא שחקן קולנוע, מעולם לא עשיתי הצגות וגם הפעם זו לא היתה הצגה. הוא ממש דרך לי על הרגל, לדעתי במכוון".

שחקן העבר מרסיאנו וינק, המשמש כיום כפרשן, הסכים ואמר: "אני לא מבין מדוע ה-VAR לא התערב, אני חושב שזה היה במכוון. אייאקס היתה בפיגור 1:0 והוא היה עצבני".

אבל עם כל הכבוד לזהבי, הסיפור הגדול היה הדרמה בסיום: שתי דקות בתוך תוספת הזמן נגע דנזל דאמפריז ביד ברחבה, מה שאפשר לדושאן טאדיץ' לאזן. עם שריקת הסיום החלה מהומה בין שחקנים משתי הקבוצות, כשהישראלי ניסה להפריד.

"אסור לך לדבר ככה על אמא שלי", האשים דאמפריז את טאדיץ' בסיום. "אתה יכול לקלל אותי, בסדר, אבל אל תדבר על אמא שלי. לדברים הללו אין מקום במגרש כדורגל". על המשחק עצמו אמר: "כמובן שזה מאכזב, כבר חשבנו שהמשחק בידיים שלנו. זה כואב כשדברים משתבשים בדקה האחרונה. כן, נגעתי ביד, ניסיתי הכול כדי לא לגעת, אבל זה מה שקרה".

אוהדי פ.ס.וו חיכו, ואף ניסו לתקוף את טאדיץ' בסיום

טאדיץ' ספג מטבע לראש

טאדיץ' הגיב לדברים ואמר: "דאמפריז בחור נהדר, אבל הוא אמר דברים מגעילים, וכשאתה מדבר ככה יש השלכות. קיללו אותי וזה לא באופי שלי פשוט להסתובב ולברוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully