וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: בכורה לסטנטון קיד בירושלים במשחק החוץ בנהריה

28.2.2021 / 14:42

המחזור ה-17 בליגת העל (21:00, ספורט 5): הפורוורד האמריקאי שהצטרף במקומו של ג'מיל ווילסון ינסה לעזור לקבוצה של אדומייטיס לחזור למסלול הניצחונות על חשבון נועלת הטבלה של שי סגלוביץ'

שחקן עירוני נהריה גל גילנסקי מול שחקן מכבי תל אביב ג'ון דיברתולומאו. ברני ארדוב
שחקן עירוני נהריה גל גילנסקי מול שחקן מכבי תל אביב ג'ון דיברתולומאו/ברני ארדוב

המחזור ה-17 בליגת העל בכדורסל יימשך מחר (שני, 21:00, שידור ישיר בספורט 5) במשחק בו תארח עירוני נהריה את הפועל ירושלים. בסיבוב הראשון גברה ירושלים על נהריה 82:91, כשמתוך 15 שחקנים ששותפו במשחק, חמישה כבר לא נמצאים בסגלי הקבוצות ועוד שחקן אחד לא כשיר.

עירוני נהריה נמצאת עדיין במקום האחרון בטבלה עם שני ניצחונות מ-15 משחקים, ובעוד יריבותיה לתחתית, מכבי חיפה והפועל תל אביב, לא משחקות בשבועות האחרונים, הסגולים ממשיכים לשחק ולהפסיד. בנהריה יודעים שהם מגיעים כאנדרדוג למשחק נגד ירושלים אך מקווים בעיקר להציג כדורסל אחר לחלוטין ממה שהציגו בתבוסה למכבי תל אביב בשבוע שעבר. מקנזי מור, שלא שיחק ביד אליהו בשל פציעה, בספק להתמודדות.

הפועל ירושלים חוזרת לשחק לראשונה מאז ההפסד המאכזב בחצי גמר גביע המדינה למכבי ראשון לציון. הקבוצה של דאיניוס אדומייטיס עברה מתיחת פנים במהלך הפגרה כשסטנטון קיד הוחתם וג'מיל ווילסון עבר לראשון לציון. קיד יהיה חלק מהסגל של ירושלים, כשכריס קרמר שעבר ניתוח במיניסקוס, ייעדר בתקופה הקרובה. בירושלים שואפים לפתוח פרק חדש וטוב יותר בעונה הזאת, והם יודעים שמשחק נגד נועלת הטבלה הוא הזדמנות טובה לעשות זאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully