וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תמורת גול ניצחון מול אייאקס, ערן זהבי היה מוותר על הרביעייה נגד אולימפיאקוס"

הישראלי יחפש ניצחון ראשון על מוליכת הליגה (15:30, ספורט 4), בהולנד מתכוננים: "זה משחק העונה האמיתי של פ.ס.וו". הרוחות סוערות בקבוצה לפני הקרב: שמידט התעמת עם הכישרון הצעיר והדיחו מהסגל

תקציר: צפו השני השערים של שחקן פ.ס.וו איינדהובן ערן זהבי מול אולימפיאקוס/ספורט 1

אחרי ההדחה המאכזבת מהליגה האירופית, פ.ס.וו איינדהובן וערן זהבי חוזרים להתמקד במאבקי הצמרת בליגה. כדי להישאר בתמונת האליפות. זהבי וחבריו יצטרכו לעבור היום (ראשון, 15:30, ספורט 4) משוכה גבוהה, ולנצח את אייאקס. קבוצת הפאר מאמסטרדם מוליכה את הטבלה בפער של 6 נקודות, וניצחון שלה על סגניתה היום עשוי לסיים את מאבק האליפות מוקדם מהצפוי.

זהבי שפגש את אייאקס פעמיים בהולנד ועדיין לא ניצח אותה, יודע שאין ברירה אלא לאגור שלוש נקודות. "את מה שזהבי חווה במפגש הכפול נגד אולימפיאקוס, כנראה שהוא לא יחווה יותר לעולם", כתבו בתקשורת ההולנדית לקראת המשחק. "הוא כבש ארבעה שערים בשני המפגשים, וזה לא הספיק לפ.ס.וו. אבל גם הוא היה מוכן לוותר על השערים הללו בתמורה לגול ניצחון מול אייאקס. זו המציאות: משחק העונה האמיתי של פ.ס.וו הוא היום. אף אחד בפ.ס.וו לא מכחיש את זה".

ערן זהבי שחקן פ.ס.וו איינדהובן מאוכזב. Soccrates Images, GettyImages
חייב ניצחון ראשון על היריבה הגדולה של פ.ס.וו. זהבי/GettyImages, Soccrates Images

בכתבה באתר AD, ציינו ש"רוג'ר שמידט תמיד אוהב להפתיע עם הרכבים בלתי צפויים, ואם הוא ימשיך בקו הרגיל שלו, יהיו שינויים ביחס ל-11 שפתחו נגד אולימפיאקוס. יחד עם זאת, נראה שהוא 'ננעל' על הציוות ההתקפי החזק ביותר שלו, שכולל את מריו גצה, דונייל מאלן וזהבי".

מי שלא צפוי לשחק הוא ילד הפלא מוחמד איהאטרן בן ה-17, שנחשב ליקיר האוהדים אבל מתקשה לבוא לידי ביטוי העונה. בהולנד דווח הבוקר שאיהאטרן התעמת עם המאמן רוג'ר שמידט באחד מהאימונים האחרונים, ולכן לא אמור להיכלל בסגל למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully