וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: סולומון ושחטאר הפסידו בדקה ה-95, מלמד לא שותף בזכייה בגביע הליגה

הקשר שיחק 14 דקות, זוריה של אבו חנא הדהימה עם 0:1 בחוץ בדקה ה-95. חלוץ סט. ג'ונסטון נותר על הספסל בניצחון 0:1 על ליבינגסטון

תומר חמד שחקן וולינגטון פיניקס. Ashley Feder, GettyImages
הסיר חלודה. תומר חמד/GettyImages, Ashley Feder

תומר חמד פתח את משחקי הליגיונרים הישראלים היום (ראשון), שיכללו את המשחק של ערן זהבי ופ.ס.וו נגד אייאקס, מונס דאבור והופנהיים נגד אוניון ברלין ושון וייסמן ו-ויאדוליד נגד סלטה ויגו. חמד חזר לסגל אחרי שבועיים ועלה כמחליף בדקה ה-61 בניצחון החוץ של וולינגטון פיניקס 0:2 על ניוקאסל ג'טס. דייויד בול (22) ובן וויין (53) כבשו לקבוצה מניו זילנד וחילצו אותה מהמקום האחרון בליגה האוסטרלית.

* גיא מלמד כל כך חיכה לגמר גביע הליגה בסקוטלנד, אבל בסופו של דבר נותר על הספסל ולא שותף בניצחונה של סט. ג'ונסטון 0:1 על ליבינגסטון. הוא לפחות חגג עם קבוצתו תואר שני בתולדותיה, אחרי הגביע ב-2014. שון רוני הכריע את הגמר בהאמפדן פארק עם שער בדקה ה-32.

* מנור סולומון שיחק 14 דקות כמחליף בהפסד הדרמטי של שחטאר דונייצק 1:0 לזוריה לוגנסק, אצלה ג'ואל אבו חנא השלים 90 דקות טובות במרכז ההגנה. שחטאר, שהשלימה ניצחון כפול על מכבי תל אביב ביום חמישי ותפגוש את רומא בשמינית גמר הליגה האירופית, חוותה הפסד ראשון העונה ונותרה במקום השני, כשלדינמו קייב המוליכה משחק חסר. המחליף דמיטרו איבניסניה הכריע במתפרצת יחיד בדקה ה-95.

ג'ייסון קר קפטן סט. ג'ונסטון מניף את גביע הליגה, גיא מלמד לידו. רויטרס
תואר שני בתולדות סט. ג'ונסטון. גיא מלמד לצד הקפטן ג'ייסון קר/רויטרס

* בן שהר שיחק שתי דקות כמחליף בניצחונה של אפואל ניקוסיה 0:2 על אתניקוס אכנאס במחזור הפתיחה של הפלייאוף התחתון בליגה הקפריסאית. אפואל עלתה למקום השביעי (הראשון בפלייאוף התחתון) וזו בכל מקרה תהיה העונה הכי גרועה שלה מאז הפעם הקודמת שסיימה שביעית, ב-1997/98.

* ניר לקס פתח בהרכב פטרולול, שהביסה 0:4 בחוץ את פנדורי בליגה השנייה ברומניה. כל השערים נכבשו במחצית הראשונה, ולקס קיבל מנוחה כאחד משלושה מוחלפים בהפסקה. קבוצתו כבר במקום השלישי, מרחק שלוש נקודות מאוניבריסטטאה קראיובה המוליכה.

* עדן שמיר נכנס בדקה ה-69 בהפסדה הביתי של סטנדרד ליאז' 3:1 לאנדרלכט. ליאז' המשיכה ברצף הרע שלה וכרגע נמצאת במקום ה-10 ומחוץ לפלייאוף העליון בליגה הבלגית.

* אמיר עגייב שיחק 68 דקות בהרכב אטרומיטוס, שהפסידה 3:0 בחוץ לאריס סלוניקי המדורגת שנייה. אטרומיטוס במקום השמיני בליגה היוונית עם 26 נקודות אחרי 24 מחזורים.

* דור חוגי שיחק 63 דקות בהפסדה הביתי של סט. פולטן 2:0 לאוסטריה וינה. קבוצתו במקום התשיעי בליגה האוסטרית עם 20 נקודות מ-19 משחקים.

* סוף פודגוראנו ורומא שמובילים את ליגת הנוער הבכירה של איטליה, סיימו ב-1:1 מול סמפדוריה. הקשר הישראלי שיחק 78 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully