וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארדן מהלל את "האח החורג" דונצ'יץ': "הוא בהחלט מזכיר את בירד ומג'יק"

כוכב דאלאס התרגש מהמחמאות של המזוקן, אותו ניסה לחקות בצעירותו: "לשמוע את זה ממנו, זה מדהים". קרלייל על ההשוואה בין השניים: "שניהם מגדירים דור שלם"

דני אבדיה באימון קליעות לפני המשחק מול מינסוטה/מתוך טוויטר

לוקה דונצ'יץ' הצטרף ל-NBA לפני שנתיים וחצי בלבד, אבל כבר סוחט השוואות לשחקנים הגדולים בכל הזמנים. הלילה (בין שבת לראשון) אחרי עוד משחק נהדר בניצחון 98:115 של דאלאס על ברוקלין, הגיע תורו של ג'יימס הארדן להלל את ילד הפלא הסלובני.

"יש דמיון בינו לבין שחקנים כמו לארי בירד ומג'יק ג'ונסון", קבע כוכב ברוקלין, שנאלץ להתמודד עם הכישרון העולה של דאלאס ללא קווין דוראנט וקיירי אירווינג הפצועים, וראה את רצף שמונת הניצחונות של הנטס נקטע. "הוא לא נותן לאף אחד להיות יותר מהיר ממנו, והוא יודע להשיג כל מה שהוא רוצה על הפרקט. זה נדיר לשחקן צעיר כמוהו. הוא רק בן 21, וכבר עכשיו מצליח להכתיב את הקצב בכל משחק, לשלוט בהכל, להגיע לאן שהוא רוצה. כולם יודעים שנכון לו עתיד מזהיר מאוד מאוד. דאלאס קיבלה שחקן מיוחד".

לוקה דונצ'יץ', דאלאס מאבריקס, מול ג'יימס הארדן, ברוקלין נטס. Sarah Stier, GettyImages
מזכירים אחד את השני. הארדן ודונצ'יץ'/GettyImages, Sarah Stier

דונצ'יץ' שסיים הלילה עם 27 נקודות, 6 ריבאונדים ו-5 אסיסטים - פחות מהממוצעים העונתיים שלו, התרגש מהמחמאות של הארדן, אותו הגדיר בעבר כמודל לחיקוי, וסיפר שלמד את המהלכים שלו, במיוחד את הסטפ-בק המפורסם שלו. "לשמוע את זה משחקן כזה, אי אפשר לתאר את זה...זה מדהים. אני ממש מעריך את זה. אני עוקב אחריו, הוא שחקן מדהים, ממש מיוחד".

במובנים רבים, דונצ'יץ' ממלא בדאלאס תפקיד דומה לזה שמילא הארדן ביוסטון, לפני החבירה לקבוצת הכוכבים של ברוקלין: כמו הארדן בזמנו, הכל עובר דרכו, והקבוצה תלויה בו כמעט באופן אבסולוטי. בעבר הגדירו בארצות הברית את הארדן ודונצ'יץ' כ"אחים חורגים", בשל סגנון המשחק והנתונים הפיזיים הדומים. "בשנים האחרונות, לפני המעבר לברוקלין, הארדן היה בסיטואציה כזו שכל ההתקפה של יוסטון נבנתה עליו. אצלנו קורה דבר דומה עם לוקה, למרות שהסגנון קצת שונה", ניתח מאמן דאלאס ריק קרלייל. "אין ספק שגם הארדן וגם דונצ'יץ' הם שחקני שמגדירים דור שלם. אין פה שאלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully