וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כמו בריאל מדריד": גם פירלו מודה - יובנטוס פיתחה תלות מוגזמת ברונאלדו

הגברת הזקנה שוב בזבזה שער של הפורטוגלי ושוב איבדה נקודות, המאמן מתרץ: "זקוקים לדיבאלה ומוראטה. שילמנו מחיר על ההרכב הצעיר"

שחקן יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
שוב מתוסכל. רונאלדו/רויטרס

יובנטוס ממשיכה להתרחק מהסקודטו. הגברת הזקנה סיימה אמש (שבת) רק ב-1:1 עם ורונה, ונותרה במרחק של 7 נקודות מהמוליכה אינטר, כשלשתי הקבוצות מספר משחקים זהה. הנראזורי יוכלו להגדיל את הפער הערב ל-10 נקודות אם ינצחו את גנואה.

הריטואל המוכר של הביאנקונרי חזר על עצמו גם אמש: כריסטיאנו רונאלדו שוב כבש, אבל ההגנה הנרפית שוב ספגה, והותירה את הפורטוגלי מתוסכל. אחרי שרונאלדו נראה כעוס בירידה לחדרי ההלבשה, תהו באיטליה האם יובה פיתחה בו תלות מוגזמת, בדיוק כפי שריאל מדריד חוותה על בשרה כשהפורטוגלי עזב והותיר ואקום בכל הקשור לכיבוש שערים. מאז הצטרף ליובה, רונאלדו היה מעורב ישירות ב-88 שערים ב-83 משחקים.

גם אנדראה פירלו מבין שההתקפה של יובה תלויה לחלוטין בכוכב הגדול. "האם התלות שלנו בו מוגזמת? אין ספק שאנחנו במצב חירום. אנחנו מנסים לעבוד עם מה שיש, אבל חסרים לנו שחקנים כמו פאולו דיבאלה ואלברו מוראטה, שניים שכל קבוצה הייתה משוועת להם".

לטענתו של פירלו, הבעיה העיקרית של יובה בתקופה הזו היא חוסר ניסיון. "חסרים לנו הרבה שחקנים מנוסים, והחבר'ה הצעירים עדיין צריכים ללמוד. במשחק כזה, כשאתה מוביל, אתה צריך את הניסיון כדי לדעת איך לצאת עם שלוש נקודות. איבדנו נקודות כי השחקנים הצעירים שלנו עדיין לא מבינים כמה הפרטים הקטנים מכריעים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully