וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: כעס בקבוצה על ארז פפיר שלא שרק לפנדל מול הפועל תל אביב

28.2.2021 / 9:00

במועדון מרגישים שקופחו אחרי שהשופט החליט שלא לשרוק לבעיטת עונשין מ-11 מטרים בהפסד לאדומים. בנתניה יודעים: "אם אנחנו רוצים פלייאוף עליון, אנחנו צריכים לנצח את מכבי פתח תקוה"

תקציר: מכבי נתניה - הפועל תל אביב 1:0/ספורט 1

במכבי נתניה כועסים ומרגישים כי קופחו על ידי השופט ארז פפיר במשחק אתמול (שבת) נגד הפועל תל אביב שנגמר בהפסד 1:0. לקראת סיום המשחק זיהה שופט המסך לירן ליאני כי מגיע למכבי נתניה פנדל בגין עבירה על החלוץ פרנרד גורה. פפיר לא שרק לפנדל במהלך וגם כשנקרא לעמדת המסך על ידי ליאני, בחן את ההכשלה לכאורה והחליט להישאר עם פסיקתו ולא לשרוק לבעיטת עונשין מ-11 מטרים. בסיום המשחק ראו במכבי נתניה את האירוע והלכו הביתה בתחושה גדולה של קיפוח.

ללא קשר לכך, מרגישים במכבי נתניה שהמצב בטבלה מלחיץ מאוד את השחקנים ואת ההשפעה ראו במחצית הראשונה. "פתאום יש על מה לשחק כי תיכף ייקבעו הקבוצות בפלייאוף העליון והשחקנים צריכים להיות חזקים מנטלית ולעמוד במשימה", אמרו במועדון. המאמן ריימונד אטפלד שוחח על כך עם השחקנים בהפסקת המשחק והצליח לשלוח אותם למחצית שנייה טובה יותר, אבל בסוף הקבוצה לא הצליחה להשוות לפחות.

אלעד שחף, שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
נתניה עדיין חולמת על פלייאוף עליון. שחף/ברני ארדוב

כעת מתנקז הרבה למשחק מול מכבי פתח תקוה במחזור אמצע השבוע. "אם אנחנו רוצים פלייאוף עליון, אנחנו צריכים לנצח את מכבי פתח תקוה ולהוסיף שלוש נקודות לקופה", אמר אחד השחקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully