וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התסמינים החדשים: הפועל תל אביב פורחת אחרי מתיחת הפנים בינואר

28.2.2021 / 8:20

השינויים שעשו האדומים בסגל באים לידי ביטוי הן ברמה המנטלית, הן ברמה המקצועית וושווים אחוזי הצלחה של מקום שלישי. איינבינדר סובל מדלקת בברך, אזולאי התנצל על התגובה לאחר החילוף: "מאוד רוצה שער ראשון בליגה"

תקציר: מכבי נתניה - הפועל תל אביב 1:0/ספורט 1

עיקרי הדברים

  • - בהפועל תל אביב מרוצים מאחוזי ההצלחה מאז השינוי הגדול בינואר
  • - מחמאות לביטון ולאיינבינדר: "נראה כאילו הם גדלו במועדון"
  • - איינבינדר סובל מדלקת בברך
  • - אזולאי התנצל על התגובה לאחר שהוחלף
  • - לא ברור אם גוטליב יהיה כשיר למכבי חיפה
שחקני הפועל תל אביב ארנסטס שטקוס, שלומי אזולאי. ברני ארדוב
שטקוס עם שלומי אזולאי/ברני ארדוב
  • 1. אם מישהו יערוך בדיקה מקיפה בתום העונה הנוכחית, יש סיכוי לא רע שהוא יגלה שהפועל תל אביב, לאחר מסע הרכש שעשתה בינואר, עשתה את השינוי הכי קיצוני בתולדות הכדורגל הישראלי. האדומים עברו שינוי בלתי נתפס; מ-22% ל-62% הצלחה. מ-10 נקודות מתוך 45 אפשריות ל-13 מ-21, וזה עוד יותר בלתי נתפס בטח בהתחשב במצב המנטלי שבו הייתה הקבוצה לאחר ההפסד 2:1 ל-מ.ס אשדוד אי שם במחזור ה-15, אז שחקנים כבר התחילו לאבד תקווה, היו מיואשים ולא הבינו מה כבר יכול לקרות כדי שהפועל תל אביב תישאר בליגה. אבל השינוי קרה - קלינגר התחייב להפוך את הקבוצה ועשה זאת. שימו לב לטבלת ליגת העל מאז המחזור ה-15, עת הגיעו שחקני הרכש:
  • 1. מכבי תל אביב 18 נקודות
  • 2. מכבי חיפה 15 נקודות
  • 3. הפועל תל אביב 13 נקודות

2. מקצועית, הפועל תל אביב הגיעה למשחק כשארבעה חולי קורונה התגלו וללא בלם או קשר אחורי מחליפים. על פי ההוראות של המאמן ניר קלינגר, הקבוצה בכלל הייתה אמורה ללחוץ את מכבי נתניה, אך כבר לאחר רבע שעה הדברים הסתבכו והאדומים חיכו מאחור. דווקא לאחר שער היתרון הגיעה הפועל תל אביב לעוד מספר מצבים והשער השני היה באוויר והמאמן אמר לשחקניו עוד במחצית: "צריכים לדעת לנצל רגעים כאלה כדי לשים את השני. עכשיו נתניה ילחצו וישתוללו, תהיו רגועים, תניעו, תשחקו חכם, יהיו לנו הזדמנויות". בדקות האחרונות השחקנים היו בלחץ גדול מאוד ואף אמרו: " זה הרגיש שכל הזמן ברחבת ה-16 יש להם שחקן יותר".

אבל אולי זה מה ששונה בהפועל תל אביב הנוכחית, שהוסיפה בינואר כישרון, אך לא פחות חשוב מכך, גם ניסיון ואופי, שחקנים שיודעים מה צריך לעשות כדי לנצח משחקים ולא לספוג בדקות רעות. את עיקר הפרגון מקבלים בשלב זה אצל האדומים מקבלים בן ביטון ודן איינבינדר, שגם חתומים על תמונת הסיום של המשחק כשהם שפוכים על הדשא. השניים זכו להמון מחמאות והערכה: "מעבר לכדורגל, הם נותנים את כל הלב והנשמה, ביטון גדל במועדון ואיינבינדר משחק כמו אחד שגדל אצלנו; הוא מנהיג ונלחם על ההצלחה של המועדון".

3. רז שלמה, עמנואל בואטג, שי אייזן ואופק ביטון שהתגלו כחיוביים ייעדרו גם מהמשחק נגד מכבי חיפה, כאשר האדומים מקווים כי הרשימה לא תגדל בהמשך. עדיין לא ברור האם אדי גוטליב יהיה כשיר. איינבינדר סובל ככל הנראה מדלקת בברך שמקרינה על הרגל ויוריד עומסים בימים הקרובים אך צפוי להיות כשיר למכבי חיפה. שלומי אזולאי, שהיה עצבני לאחר החלפתו, ביקש לשוחח עם קלינגר בסיום ולהתנצל על התנהגותו. אזולאי בדרך כלל מזוהה עם שפת גוף ואופי המשדרים אדישות, כך שאולי קלינגר צריך להיות מרוצה שמדי פעם הוא מפגין אמוציות כאלה. אזולאי הסביר בסיום לשחקנים כי הוא כל כך רוצה שער ליגה ראשון וזה קצת הלחיץ אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully