וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרופולוס: "קשה לנצח כשאתה חוטף 52 במחצית". כספי: "מקווה שנציג כדורסל יותר טוב"

27.2.2021 / 20:44

מאמן מכבי תל אביב היה מאוכזב מהיכולת של שחקניו במהלך ההפסד 91:85 לאילת. הישראלי שמתאושש ממחלה: "שמח לשחק כמה דקות רצוף"

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. דני מרון
הפסיד גם בליגה. ספרופולוס/דני מרון

לא מעט פנים מאוכזבות נראו הערב (שבת) על הפרקט באולם בגין שבאילת לאחר שמכבי תל אביב הפסידה 91:85 להפועל אילת. הקבוצה של יאניס ספרופולוס פיגרה החל מהרגע הראשון מול הדרומיים הנהדרים, שבהובלת קייסי פראתר (23) וג'ו רגלנד (15 נקודות ו-13 אסיסטים) לא אפשרו לשחקני האורחת לחזור למשחק, והצהובים עם הפסד שלישי העונה בליגת העל, לאחר שבעה ניצחונות רצופים בזירה המקומית.

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס אמר בסיום: "לא שיחקנו הגנה טובה ואפשרנו ליריבה שלנו לשחק בקצב שלהם, לנצל את האיבודים שלנו ולקלוע נקודות קלות במתפרצת. גם בהגנה העומדת לא היינו אפקטיביים ולא עצרנו את שיתוף הפעולה שלהם בין הרכז לסנטר. לא התאמנו את עצמנו לאנרגיה שלהם. כשאתה משחק בחוץ וחוטף 52 נקודות במחצית ו-91 בסוף, קשה לנצח. ניסינו במחצית השנייה, הורדנו את ההפרש ל3-4 נקודות, וברגע הזה היינו צריכים להיות יותר בפוקוס, אבל כשאתה במרדף כל המשחק זה לא פשוט. אנחנו צריכים להיות מוכנים להילחם מההתחלה, כי ראו שהיום לא היינו מוכנים להילחם"

עומרי כספי עם יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב. באסקוניה ויטוריה, אתר רשמי
"אני מרגיש טוב". כספי עם ספרופולוס/אתר רשמי, באסקוניה ויטוריה

עומרי כספי: "אני מרגיש יותר טוב, עברתי חודש וחצי מטורפים עם כל העניין הזה, אני שמח שיכולתי לשחק כמה דקות רצוף. אני מקווה שבהמשך נוכל לעשות גם כדורסל יותר טוב ולנצח משחקים כאלה. היה לנו הרבה חוסר מזל העונה, והפסדנו הרבה משחקים שיכולנו לנצח במהלך העונה והפסדנו בסיום. יש לנו עוד משחק בשלישי ובחמישי, נתייחס לכל משחק בפני עצמו ונראה בסוף מה יהיה. כיף לחזור ולשחק מול קהל, זה באמת כמו לאכול אוכל בלי מלח מה שהיה עד עכשיו. מתרגשים לקראת יום שלישי ומקווים שעם הקהל שלנו בבית אפשר לנצח כל קבוצה".

מאמן הפועל אילת אריאל בית הלחמי: "ניצחון מאוד חשוב, מכבי באה לאילת יום קודם, רשמה סגל חזק. יכולים להיות מרוצים מאוד ומסיר את הכובע בפני השחקנים והצוות שלי. בסופו של יום זה עוד ניצחון ליגה שלא אומר הרבה. זה ניצחון שמכפה על ההפסדים שבאו אחרי הסגר השלישי. אנחנו עם הפנים קדימה כבר לקראת המשחק נגד ראשון לציון ביום רביעי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully