וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורצקי: "עדיין לא השגנו כלום". אלישע לוי: "לא ראיתי פה כדורגל"

מאמן חדרה הזהיר למרות הניצחון: "עדיין אי אפשר לנשום". כפר סבא הסתבכה, אלישע: "אנחנו כובשים שער למשחק וזה לא מספיק"

ניצחון 0:1 יקר על הפועל כפר סבא בחוץ, הרחיק הערב (שבת) את הפועל חדרה מהקו האדום וסייע לה לחלוף על פני הירוקים בטבלה. שער יפה של לירן רוטמן הכריע את ההתמודדות וחדרה עם 10 נקודות מ-15 אפשריות תחת מנחם קורצקי. הירוקים רשמו הפסד בית רביעי ברציפות, כולם בתוצאה של 1:0, והם עמוק בתחתית.

למרות הניצחון היקר, קורצקי הזהיר בסיום: "אי אפשר לנשום, אסור לנו לחשוב שהשגנו משהו. יש לנו עוד הרבה עבודה. אנחנו מתמודדים נגד קבוצות מצוינות. הליגה עוד ארוכה ואסור לנו לחשוב שכבר עשינו משהו. החבר'ה עובדים, אי אפשר לקחת מהם את הרצון והאגרסיביות במשחק. אנחנו חייבים להגיע ליותר מצבים, לפרגן יותר. חבל, זה משחק שהיינו צריכים לדעת להרוג אותו".

קורצקי המשיך: "זה מהמשחקים הפחות טובים שלנו, הצגנו יכולת הרבה יותר טובה כבר. אנחנו צריכים להשתפר, אסור לנו לחשוב שזה בסדר בגלל הניצחון. הגביע? מי שמכיר אותי יודע שאני לא אוהב להפסיד, באנו טוב, אבל ספגנו שערים מטעויות קריטיות שלנו. נשארה לנו רק הליגה ונילחם כדי להישאר בליגה. היום נלחמנו, בעתיד נצטרך להוסיף גם כדורגל יותר טוב".

סודיק אטנדה שחקן הפועל כפר סבא מול שובל גוזלן שחקן הפועל כפר סבא. שלומי גבאי
אטנדה וכפר סבא במגמת ירידה/שלומי גבאי

מאמן הפועל כפר סבא אלישע לוי: "זה היה משחק תחתית טיפוסי, לא ראיתי פה כדורגל היום. זה לא מה שחשוב, התוצאה היא חשובה וחדרה השיגה את התוצאה שרצתה. ידענו לאיזה משחק אנחנו הולכים, אבל היינו צריכים להיות הרבה יותר שקטים וסבלניים. לצערי לא עשינו את זה במשחק הזה ונצטרך לעשות את זה במשחקים הבאים. אנחנו כובשים שער למשחק וזה לא מספיק. אנחנו צריכים לחשוב איך נגיע ליותר מצבים גם בסוג כזה של משחק. אם לא נכבוש שערים, נהיה בבעיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully