וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מילאן פרצה את המבצר של רומא, הפער מאינטר צומק בחזרה לארבע נקודות

זלאטן שוב שבת מהבקעה, אבל רביץ' קבע 1:2 באולימפיקו, שם הג'אלורוסי לא הפסידו ב-16 המשחקים האחרונים. 0:3 קליל למוליכה על גנואה

תקציר ה-2:2 בין מילאן והכוכב האדום בלגרד/ספורט1

אחרי עוד שבוע קשה לאיטלקיות באירופה, הקבוצות חזרו להתרכז בסרייה A, שם אינטר שמרה על יתרון ארבע הנקודות בפסגה עם 0:3 על גנואה, ומילאן בעקבותיה פרצה את המבצר של רומא עם 1:2 באולימפיקו. אטאלנטה פתחה את היום עם 0:2 יפה אצל סמפדוריה ונאפולי גברה באותה תוצאה על בנבנטו בקרב של האחים אינסינייה. קליארי, בבכורה של המאמן החדש לאונרדו סמפליצ'י, ניצחה 0:2 בחוץ את קרוטונה בקרב תחתית.

רומלו לוקאקו שחקן אינטר. רויטרס
תוך 30 שניות חגג את שער הליגה ה-18 שלו העונה. רומלו לוקאקו/רויטרס

אינטר - גנואה 0:3

הנראזורי אולי לא הרשימו כמו ב-0:3 הגדול בדרבי, אבל שחזרו את התוצאה ולראשונה בהיסטוריה השלימו שישה ניצחונות על האפס מול יריבה כלשהי (הפרש שערים 0:21 בששת המפגשים האחרונים עם גנואה) והאריכו את רצף הניצחונות הביתי לתשעה. כוכב הדרבי לאוטרו מרטינס קיווה לכבוש לראשונה מול האורחת, אבל הסתפק בבישול לרומלו לוקאקו חצי דקה אחרי שריקת הפתיחה. מתיאה פרין מנע מאינטר להגדיל את התוצאה, עד שנכנע בדקה ה-69 לבעיטה שטוחה של מתאו דרמיאן, שפתח בכנף ימין בהיעדרו של אשרף חכימי המוצהב ונהנה מבישול של לוקאקו. אלכסיס סאנצ'ס נכנס בדקה ה-76 והרשית בחלוף ארבע דקות, וגנואה נעצרה אחרי שבעה משחקים ללא הפסד ונותרה ללא ניצחון בסן סירו מאז מרץ 1994.

עוד בוואלה

שמינית גמר הליגה האירופית: יונייטד מול מילאן, סולומון ושחטאר מול רומא

לכתבה המלאה
אנטה רביץ' שחקן מילאן. רויטרס
רץ להעביר מסר. אנטה רביץ' לאחר שער הניצחון/רויטרס

רומא - מילאן 2:1

שתי הנציגות של איטליה בשמינית גמר הליגה האירופית נפגשו לקרב צמרת באולימפיקו, בסיומו מילאן קטעה לרומא רצף של 16 משחקי בית ללא הפסד. הרוסונרי לא רצו להפסיד בפעם השלישית ברציפות, בטח לא בלי שער זכות (דבר שלא קרה מאז 1967) ואחרי פסילת שער בכל צד ונגיחה של סימון קיאר לקורה, גם עלו ליתרון מפנדל של פרנק קסייה בדקה ה-43. המארחת הגיבה בדקה ה-50, כשז'ורדן ורטו קיבל את הכדור בחזרה מלאונרדו ספינאצולה בצד שמאל, נכנס לרחבה ובעט נהדר אל הפינה הרחוקה. בכך הפך ורטו לקשר הצרפתי השני בסך הכול שכובש לפחות 10 שערים בעונה אחת בסרייה A (אחרי מישל פלאטיני האגדי שעשה את זה במהלך ארבע עונות רצופות בשנות ה-80').

אלא שרומא לא הצליחה לנצח העונה אחת אחת החברות האחרות בטופ 6, והשוויון שלה החזיק מעמד רק שמונה דקות. דווקא אחרי שזלאטן איברהימוביץ' חתם משחק רביעי ללא שער והוחלף, אנטה רביץ' הוסט לחוד, קיבל כדור ברחבה ואחרי סיבוב נהדר ירה שטוח אל הרשת בדקה ה-58. שחקני רומא לחצו, ובדקה ה-81 דרשו פנדל על הנריך מחיטריאן ולא קיבלו, כשמנגד קיאר כמעט כבש מחצי מגרש, אבל פאו לופס הגיב בזמן והדף לקרן. מילאן עם ניצחון שני בסך הכול באולימפיקו בעשור האחרון, הפער מאינטר צומק בחזרה לארבע נקודות.

רוסלן מלינובסקי שחקן אטאלנטה. Paolo Rattini, GettyImages
שער נפלא. רוסלן מלינובסקי/GettyImages, Paolo Rattini

סמפדוריה - אטאלנטה 2:0

ארבעה ימים אחרי האכזבה מול ריאל מדריד בליגת האלופות, אטלאנטה חזרה לליגה בצורה מרשימה עם ניצחון שהצמיד אותה ליובנטוס במקום השלישי. הקבוצה מברגמו שמרה על מאזן החוץ המצוין שלה בזכות שער נפלא של רוסלן מלינובסקי שסובב באומנות לחיבורים בדקה ה-40, ובעיטה נהדרת מהאוויר פנימה של רובין גוזנס בדקה ה-70. הקבוצה של קלאודיו ראניירי חזרה לסורה והיא במקום ה-10.

שחקני נאפולי חוגגים. GettyImages
בלי בעיות. נאפולי חוגגת/GettyImages

נאפולי - בנבנטו 0:2

על הגביע נאפולי כבר לא תשמור, בחמישי הגיעה הדחה מוקדמת מהצפוי בליגה האירופית (למרות 1:2 בגומלין על גרנאדה) ועל פי הדיווחים התקבלה החלטה להיפרד מג'נארו גאטוזו בסוף העונה. עם כל הלחץ הזה הצליחה המארחת להשיג קצת אוויר לנשימה, בדרבי של האחים אינסינייה. דריס מרטנס (34) ומתאו פוליטנו (66) כבשו, הקבוצה של פיליפו אינזאגי עם משחק שמיני ברציפות ללא ניצחון. נאפולי מצמקת את הפער מהמקום הרביעי לשלוש נקודות.

משחקים נוספים

קרוטונה - קליארי 2:0
לקליארי: לאונרדו פאבולטי (56), ז'ואאו פדרו (60 בפנדל)

אודינזה - פיורנטינה 0:1
לאודינזה: איגור נסטורובסקי (86)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully