וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד ווסט חושף את מאבקי האגו בגולדן סטייט הגדולה, ואת ההקרבה של סטף קרי

שחקן הפנים של הווריירס בשנות השושלת נזכר באינטריגות מתחת לפני השטח: "הייתי צריך להגיד לסטף, 'תפסיק למסור להם כבר'"

גולדן סטייט הגדולה הציגה כדורסל מלהיב, קבוצתי וחכם, שהתאפיין במה שנראה כלפי חוץ כהרמוניה מושלמת בין השחקנים. ואולם, שחקן העבר של הקבוצה דייויד ווסט, שזכה עם הווריירס בשתיים מתוך שלוש האליפויות בזמן השושלת, חושף שבקבוצה היו אינטריגות ומתחים בחדר ההלבשה, שרובם נבעו ממאבקי האגו.

בראיון ל"דה רינגר" סיפר ווסט שמאבקי האגו בקבוצה התגברו עם הצטרפותו של קווין דוראנט לקבוצה בקיץ 2016. מלבד דוראנט, העמידו הווריירס סוללת כוכבים מרשימה שכללה את סטף קרי, קליי תומפסון, דריימונד גרין ועוד.

"סטף עשה את ההקרבה הכי גדולה. בשלב מסוים, זה הפך להיות מוגזם", סיפר ווסט. "הייתי צריך לגשת אליו ולומר לו, 'מה אתה עושה לעזאזל? תעשה את הדברים שאתה יודע לעשות, תפסיק להתפשר בשביל אחרים. אמרתי לו את זה שוב ושוב, והוא גיחך. אבל אני חושב שאף אחד בקבוצה לא אמר לו, 'בן אדם, אתה משוגע, אתה לא יכול לחפש את המסירה כל הזמן, אתה לא יכול למסור במצב כזה'".

שחקני גולדן סטייט ווריירס סטפן קרי, קווין דוראנט. AP
זו רק נראתה אידיליה. קרי ודוראנט/AP

קרי אכן עשה הקרבה גדולה. כשדוראנט הצטרף, קרי היה MVP העונה הרגילה פעמיים ברציפות, ונאלץ להתרגל למציאות חדשה, בה פעמים רבות זריקות מכריעות ומהלכים קריטיים לא עברו דרכו. בסופו של דבר דוראנט אכן זכה פעמיים בפרס ה-MVP של סדרות הגמר,מה שהמחיש את הוויתור של קרי למען הקבוצה.

"לא קל להתמודד בקבוצה אחת עם כל הסופר-שחקנים האלה. אין ספק שאגו זה חלק מהמשחק. במקרה שלנו, זה היה חלק גדול מהמשחק", מספר ווסט. "זה היה נכון לכל אחד ואחד בקבוצה. יש לך חמישה הול-אוף-פיימרים באותה קבוצה, אז כמובן שיש מאבקי אגו, כמובן שקורים כל מיני דברים".

ווסט מודה שגולדן סטייט בעידן קווין דוראנט, הסתמכה בעיקר על הכישרון. "החיבור הקבוצתי לא היה יוצא דופן. הכישרון דווקא כן. הצלחנו לזכות באליפות, אבל אחרי האליפות הראשונה, היינו צריכים להביא אנרגיות חדשות וזה היה קשה יותר. זו הייתה עונה לא פשוטה, והיו מתיחויות ויצרים. בסופו של דבר הצלחנו לעשות את זה, וזכינו בעוד אליפות".

מהקבוצה הגדולה ההיא לא נותר הרבה. קרי, גרין וקליי תומפסון עדיין משתפים פעולה במדי הווריירס, אבל האחרון סבל מסדרת פציעות שמשביתה אותו במשך תקופה ארוכה. דוראנט עבר לברוקלין, ואנדרה איגודלה הגיע למיאמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully