וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטוניו קסאנו תוקף בשנית: "כריסטיאנו רונאלדו נחל כישלון חרוץ ביובנטוס"

אחרי שהאשים את הפורטוגלי באנוכיות, חלוץ העבר שוב מותח עליו ביקורת: "הביאו אותו כדי לזכות בליגת האלופות, אבל איתו הם אפילו לא מצליחים לשלוט בסרייה A"

תקציר: יובנטוס - אינטר 0:0/ספורט 1

אנטוניו קסאנו ממשיך לבקר את כריסטיאנו רונאלדו. חלוץ העבר שידוע כאחד שלא נוצר את לשונו, תקף היום (שבת) את הכוכב הפורטוגלי, וטען שהקדנציה שלו ביובנטוס היא "כישלון חרוץ".

"יובנטוס החתימה אותו כדי לזכות בליגת האלופות, אבל איתו הם הרבה פחות טובים מבעבר. אפילו לשלוט בסרייה A הם לא מצליחים", אמר קסאנו, שחקן ריאל מדריד, מילאן ואינטר בעבר. מבחינתי, כל עוד הוא לא זוכה עם יובה בליגת האלופות, הקדנציה שלו תיחשב לכישלון".

כריסטיאנו רונאלדו שחקן יובנטוס. Soccrates Images, GettyImages
לא משתלב בשיטה של פירלו? רונאלדו/GettyImages, Soccrates Images

לטענתו של קסאנו, הסגנונות של רונאלדו ושל המאמן אנדראה פירלו מתנגשים. "כריסטיאנו לא לוקח חלק בשיטת המשחק שפירלו מנסה להנחיל ליובנטוס. הוא מנסה לדחוף את הקבוצה שלו ללחוץ גבוה, לשחק בנגיעה דרך האגפים, להתמסר במהירות. כל זה לא מתאים לרונאלדו. הוא ימשיך לכבוש שערים כי הוא כדורגלן מחונן, אבל זה לא יעזור ליובנטוס להגיע ליעדים שהיא הציבה".

קסאנו טוען שיובנטוס איבדה מיוקרתה באופן כללי, עם או בלי קשר לרונאלדו. "במשך 120 שנה, הדבר היחיד שעניין את יובה זה ניצחונות ותארים. אבל מאז שמאוריציו סארי ואנדראה פירלו הגיעו, הם שינו את עורם. הם מנסים להשתפר במטרה לזכות בתארים, אבל שום דבר כבר לא כמו שהיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully