וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהולנד טוענים: "היחס המועדף לערן זהבי עוצר את ההתפתחות של דונייל מאלן"

שחקן העבר ההולנדי וים קיפט מצביע על הבעיה העיקרית של פ.ס.וו לדעתו: "שני החלוצים המובילים לא משלימים אחד את השני, שניהם רוצים להיות מלכי השערים. הישראלי מועדף בצורה ברורה על ידי רוג'ר שמידט, אבל הרבה יותר קשה לו לכבוש בהולנד"

תקציר: צפו השני השערים של שחקן פ.ס.וו איינדהובן ערן זהבי מול אולימפיאקוס/ספורט 1

גם אחרי ארבעה שערים במפגש הכפול מול אולימפיאקוס כולל צמד נפלא בגומלין ביום חמישי, בהולנד יש עדיין מי שמפקפק בערן זהבי. אחד מהם הוא חלוץ העבר ההולנדים וים קיפט, שלבש את המדים של פ.ס.וו איינדהובן בעבר (כמו גם את של אייאקס, טורינו, בורדו ואחרות), וטוען שזהבי ודונייל מאלן פוגעים אחד בשני.

"מאלן שאפתן לפחות כמו זהבי. שניהם רוצים להיות מלכי השערים, אבל הם פשוט לא משלימים אחד את השני", כתב קיפט הבוקר (שבת) בטור פרשנות ב"טלחרף". "ההתקדמות של מאלן אמורה להיות בעדיפות עליונה מבחינת פ.ס.וו. הוא אמור להצטיין ולהימכר בסכום גבוה לחו"ל, אבל הנוכחות של זהבי לא עוזרת לו".

ערן זהבי שחקן פ.ס.וו איינדהובן עם דונייל מאלן. GettyImages
דורכים אחד לשני על האצבעות? זהבי ומאלן/GettyImages

קיפט טוען שמאבקי האגו בין מאלן לזהבי פוגעים בשטף הקבוצתי של איינדהובן, ובתור דוגמה לוקח כמה מהלכים סוליסטיים שמאלן ניסה לעשות בהפסד האחרון לאולימפיאקוס. "מאלן ראה שזהבי כבש צמד, אז הוא עשה הכל כדי לא להישאר מאחור, כולל בעיטות לא אחראיות. הוא היה צריך לומר לעצמו, 'זה לא היום שלי, אלא היום שלו. שני השערים שלו טובים לקבוצה, ולא באים על חשבוני'. אבל מאלן התנהל באנוכיות, הוא עדיין צריך להתבגר".

קיף מסביר שהקרדיט הגדול לו זוכה זהבי מהמאמן רוג'ר שמידט, פוגע בהתקדמות של מאלן. "אם זהבי כשיר, הוא תמיד משחק. מאלן לעומת זאת מקבל הרבה יותר מנוחות ולא פותח במקרים רבים. אם מאלן היה משחק בכל המשחקים, הוא לא היה מקבל משמידט את התחושה שזהבי חשוב יותר ממנו. ההחלטות של שמידט פוגעות בקצב ובהתפתחות של מאלן. זהבי והוא רוצים לכבוש כל הזמן. זהבי עשה את זה מצוין ברמות נמוכות ובליגות כמו סין וישראל. בליגה ההולנדית ולפני כן בליגה האיטלקית, הרבה יותר קשה לו לכבוש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully