וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הביקורת, לברון טוען לצביעות מצד זלאטן: "מצחיק שזה בא ממנו"

אחרי שאיברהימוביץ' טען ש"ג'יימס צריך להתרכז בספורט ולא בפוליטיקה", הגיעה התגובה העוקצנית של כוכב הלייקרס: "גם הוא דיבר על גזענות בעבר. אני לא מתכוון לשתוק לעולם"

תקציר ה-2:2 בין מילאן והכוכב האדום בלגרד/ספורט1

לברון ג'יימס וזלאטן איברהימוביץ' במסלול התנגשות. אחרי שכוכב מילאן טען ששחקן הלייקרס צריך לחדול מעיסוקו בפוליטיקה ובגזענות הממוסדת בארצות הברית ולהתרכז בספורט, ג'יימס הגיב בעוקצנות.

"מצחיק שזה בא ממנו, כי מדובר באותו אחד שב-2018 אמר שהוא נתקל בגזענות בשבדיה", אמר ג'יימס הבוקר (שבת) בתום הניצחון 93:102 של הלייקרס אמר פורטלנד, כשהוא מזכיר ריאיון של איברהימוביץ' מלפני שלוש שנים, בו טען שהיחס החשדני לו הוא זוכה במולדתו נובע מגזענות (זלאטן נולד למשפחת מהגרים בוסנית). "הוא אמר את אותם דברים שאני מטיף להם, וטען שהוא סבל מיחס מפלה בגלל שם המשפחה שלו. הוא אמר את זה, נכון? כן, אני די בטוח שהוא אמר את זה".

"אני לא אוהב ספורטאים שמנצלים את מעמדם כדי לדבר על פוליטיקה. לברון ג'יימס כדורסלן פנומנלי, אבל אני פשוט לא מתחבר לאופן שבו הוא מדבר על פוליטיקה בזמן שהוא משחק כדורסל. תעשה את מה שאתה טוב בו", אמר זלאטן.

לברון ג'יימס לצד זלאטן איברהימוביץ'. מתוך טוויטר, צילום מסך
שני הכוכבים המתבגרים בעימות חזיתי. לברון וזלאטן/צילום מסך, מתוך טוויטר

הבוקר, כאמור, הגיעה התשובה של ג'יימס. "לעולם לא אשתוק לגבי דברים שגויים שקורים מסביבי", הבהיר. "אני מתנגד לעוולות חברתיות, לגזענות, לכל הדברים הרעים שמתרחשים סביב הקהילה שלי. גדלתי שם, אני יודע מה הם עוברים, אני יודע למה הם זקוקים, ואני יודע שהם זקוקים שהקול שלהם יישמע. אני זה שמשמיע את הקול שלהם, אני שם זרקור על כל מיני דברים שקורים במדינה שלנו. אין שום מצב שאתרכז אך ורק בספורט, כי אני מבין איך הדברים עובדים וכמה חזק הקול שלי".

לסיום אמר לברון: "אני מדבר ממקום מאוד מושכל, ואני חושב שאני האיש הלא נכון לתקוף אותו, כי אני עושה את שיעורי הבית שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully