וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב בחוץ: קווין דוראנט יזדקק לזמן החלמה נוסף ויחמיץ את האולסטאר

ברוקלין הודיעה שכוכבה סובל עדיין מפציעה בשריר הירך האחורי ולא יהיה מוכן למשחק הכוכבים. וגם: ההצעה הביזארית שקיבלה הקבוצה

קווין דוראנט לא ישחק במשחק האולסטאר שייערך השנה באטלנטה. הפורוורד, שחזר העונה אחרי שנה בחוץ בגלל פציעה, פתח את העונה טוב אבל אז שוב נפצע בשריר הירך האחורי וברוקלין קבוצתו הודיעה היום (שישי) שהוא יזדקק לזמן נוסף של החלמה מהכאבים ממנו הוא סובל.

קווין דוראנט ברוקלין. רויטרס
שוב פצוע, שוב בחוץ. דוראנט/רויטרס

עוד לפני שעבר בטרייד לברוקלין, לג'יימס הארדן יצא שם של בליין שהולך למועדוני חשפנות. על רקע שבוע האולסטאר שמתקרב, אתר למבוגרים בלבד שלח מכתב לברוקלין קבוצתו הנוכחית של הארדן עם הצעה מעניינת: מועדון חשפנות דיגיטלי במהלך משחקי האולסטאר.

במהלך שבוע אולסטאר בימים שבשגרה כוכבי הליגה מתקבצים והולכים למועדונים, אבל בשגרת הקורונה הכוכבים יכולים רק "להתנחם" במועדונים דיגיטליים וזה מה שמציע האתר בשם CamsodaCom.

קיירי אירווינג, ג'יימס הארדן, ברוקלין נטס. Al Bello, GettyImages
יתפתו להצעה? הארדן וקיירי/GettyImages, Al Bello

ברוקלין הייתה אמורה לזכות לייצוג משולש באולסטאר, אך אחרי הפציעה של דוראנט אלו יהיו הארדן וקיירי שייצגו את הנטס. כזכור, עוד לפני שעבר לברוקלין, הארדן תועד בדצמבר האחרון כשהוא נמצא במועדון חשפנות בניגוד לתקנות הקורונה המחמירות של הליגה.

הארדן הכחיש אז והגיב בחשבון האינסטגרם שלו לפרשה, וכתב: "כל יום משהו אחר. הלכתי להראות את אהבתי לידידה שלי באירוע (לא מועדון חשפנות) בגלל שהיא הפכה למנהלת ומביאה את עובדיה להצלחות, ועכשיו זאת בעיה. כל יום משהו אחר. לא משנה כמה פעמים אנשים ינסו לגרור את השם שלי, לא תצליחו. האמת תמיד מנצחת".

והנה המכתב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully