וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומן אברמוביץ' אישר, צ'לסי תצליח להחתים את הולאנד בקיץ?

ב"בילד" מדווחים שהבעלים המיליארדר של צ'לסי נתן אור ירוק להחתמת החלוץ. לדורטמונד ישתלם למכור אותו בקיץ הקרוב ולא בקיץ הבא

צפו: השער של ארלינג הולאנד במדי דורטמונד מול שאלקה/ספורט 1

ארלינג הולאנד לא ישחק בעונה הבאה בבורוסיה דורטמונד, זה כבר ברור. אבל מי תהיה הקבוצה הבאה שתזכה בשירותיו של הסנסציה הנורבגית? מינו ראיולה סוכן העל שלו כבר אישר שארבע קבוצות מהפרמיירליג חושקות בו והיום (שישי) "הבילד" הגרמני מדווח שרומן אברמוביץ', הבעלים המיליארד של צ'לסי, נתן אור ירוק לרכוש אותו בקיץ תמורת "כסף גדול".

שחקן בורוסיה דורטמונד ארלינג הולאנד. רויטרס
בעונה הבאה בצ'לסי? הולאנד/רויטרס

אברמוביץ' הוציא הון בקיץ האחרון כשהחתים בין היתר את קיי האברץ, טימו ורנר וחכים זייש. הוא החליף את למפארד בטוכל והסגל של הבלוז כולל כבר שלושה חלוצים בכירים: ורנר, ז'ירו ואברהם. אבל זה לא מונע מאברמוביץ' להמשיך לנסות להחתים כוכבים לסגל שלו, בתקווה להחזיר עטרה ליושנה לקבוצה, שהתרחקה מאור הזרקורים בשנים האחרונות.

להולאנד יש סעיף שחרור בסך 70 מיליון יורו לפי הדיווחים והסעיף הזה בר תוקף החל מיוני 2022, כאשר דורטמונד תדרוש 160 מיליון יורו כדי למכור אותו לפני כן. דורטמונד מתקשה העונה בליגה הגרמנית. היא ממוקמת רק במקום השישי למרות העונה הנהדרת של הולאנד, כך שאי העפלה לליגת האלופות מרחיקה מאוד את השחקן ממנה.

המנהל המקצועי של דורטמונד מיכאל זורק סירב להתייחס להצהרות של ראיולה ואמר מוקדם יותר: "לא מעניין אותי דיווחים בתקשורת", אבל ב"בילד" טוענים שבדורטמונד כבר מודים ש"יהיה קשה" להשאיר את הולאנד, במיוחד אם דורטמונד לא תעפיל בשנה הבאה לליגת האלופות, כשכרגע היא רחוקה 6 נקודות מהמקום הרביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully