וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: ביברס נאתכו כבש ובישל, פרטיזן בלגרד הביסה 0:6

עודכן לאחרונה: 26.2.2021 / 20:07

קשר נבחרת ישראל דייק בפנדל ושיחק 54 דקות בניצחון ה-12 ברציפות בליגה של קבוצתו נגד אינדיה. מאמן ויאדוליד "לא אהב" את התגובה של וייסמן, אבל לא יעניש אותו. שער ניצחון לעידן גולן

ביברס נאתכו כבש היום (שישי) בפנדל את שערה הראשון של פרטיזן בלגרד, שרמסה 0:6 בחוץ את אינדיה החלשה. נאתכו, שחזר לאחרונה לעניינים, שיחק 54 דקות וגם בישל את השער הריביעי בניצחון הליגה ה-12 ברציפות של פרטיזן, שמנסה לתת פייט לכוכב האדום היריבה השנואה וצימקה ממנה את הפער לשלוש נקודות, כאשר לכוכב יש שני משחקים חסרים.

לזאר מרקוביץ' אקס ליברפול כבש את השני, מילוש יוצ'יץ' הוסיף צמד כשטאקומה אסאנה ואיגור ווג'אצ'יץ' משלימים את החגיגה.

צפו בשער של עידן גולן

* עידן גולן כבש שער ניצחון דרמטי עבור אוניברסיטטאה קלוז', שגברה 1:2 על סלאטינה ועלתה למקום הרביעי. גולן הגיח לכדור קרן בדקה ה-95, נותר בלתי מכוסה ודחק מקרוב כדי לסדר לקבוצתו ניצחון רביעי ברציפות.

ביברס נאתכו שחקן פרטיזן בלגרד מול דייגו פאלצ'ינלי שחקן הכוכב האדום בלגרד. Srdjan Stevanovic, GettyImages
כבש בפנדל. נאתכו/GettyImages, Srdjan Stevanovic

* שון וייסמן עלה כמחליף בהפסד 1:0 של ויאדוליד לריאל מדריד בשבוע שעבר - לפי דיווחים משום שמאמנו לא אהב את התגובה לחילוף במשחק שקדם למפגש עם הבלאנקוס, מול אייבר. במסיבת העיתונאים היום לקראת המשחק מול סלטה ויגו התייחס סרג'יו לפרשה ואמר: "אני מופתע שאתם שואלים אותי על כך. גם אני הגבתי בצורה דומה כשחקן. לא אהבתי את זה, אבל אני לא מתכוון להעניש אף אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully