וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וושינגטון גברה 110:112 על דנבר, 2 נקודות לדני אבדיה

הוויזארדס השלימו מסע מוצלח במערב עם ניצחון חוץ, אבל אבדיה שוב לא היה פקטור בהתקפה, זרק הכי מעט בקבוצה והסתפק ב-2 נקודות ו-2 ריבאונדים ב-20 דקות. בראדלי ביל (33) והאצ'ימורה (20) בלטו בוושינגטון, מנגד 34 של ג'מאל מארי לא הספיקו

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס, מול ג'מאל מארי, דנבר נאגטס. Mark J. Terrill, AP
ניצחון יפה לוויזארדס. אבדיה מול מארי/AP, Mark J. Terrill

ניצחון יפה לוושינגטון. הוויזארדס סיימו הבוקר (שישי) מסע מוצלח מאוד של ארבעה משחקים במערב, עם ניצחון 110:112 על דנבר החזקה. הוויזארדס, שבמשחק הקודם נעצרו מול הקליפרס אחרי חמישה ניצחונות רצופים, חזרו לנצח, כשדני אבדיה שוב לא מהווה פקטור בהתקפה ומסיים עם 2 נקודות בלבד ו-2 ריבאונדים ב-20 דקות. הישראלי לא שיחק ב-9 הדקות האחרונות הצמודות של המשחק, אבל ראה מהצד את חבריו מנצחים במשחק החוץ ומשפרים את מאזנם ל-18:12 (מול ה-15:17 של הנאגטס). וושינגטון, כזכור, פתחה את העונה בצורה רעה מאוד, הייתה עם עם המאזן הגרוע בליגה, אבל לאחרונה מתאוששת, דווקא כשאבדיה מאבד ביטחון, אחרי שכבר איבד את מקומו בחמישייה.

הבוקר אבדיה המשיך בתפוקה הנמוכה שלו, ושוב לא היה חלק מההתקפה של וושינגטון. הישראלי סיים עם 0 נקודות במשחק הקודם מול הקליפרס, ואומנם נהנה מ-8 נקודות מול הלייקרס ומלא מעט רגעים יפים, אבל למעשה בששת המשחקים האחרונים של הוויזארדס קלע במצטבר 20 נקודות בלבד. הלילה הוא זרק לסל רק פעם אחת כשקלע לייאפ ברבע השלישי, ולמעשה במהלך המשחק נראה מעט חסר ביטחון, כשבמצבי קליעה העדיף למסור במקום לזרוק.

ראסל ווסטברוק, דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. Mark J. Terrill, AP
20 נקודות במצטבר בששת המשחקים האחרונים. אבדיה/AP, Mark J. Terrill
בראדלי ביל, וושינגטון וויזארדס, מול דנבר נאגטס. Mark J. Terrill, AP
תקופה יפה לוושינגטון, פחות טובה לאבדיה. ביל/AP, Mark J. Terrill

מי ששוב הוליך את קלעי וושינגטון היה בראדלי ביל, שסיים עם 33 נקודות (10 מ-19 מהשדה, 11 מ-11 מהעונשין). רוי האצ'ימורה הצטיין גם הוא עם 20 נקודות ב-9 מ-16 מהשדה, ראסל ווסטברוק הצליח לסיים עם עוד טריפל דאבל כשקלע 16, קלט 10 וחילק 10 (למרות שסיים עם 6 מ-17 מהשדה בלבד ו-5 איבודים), ראול נטו היה פעיל מאוד עם 15 נקודות, גריסון מתיוס קלע 6 משלו, מו ואגנר קלע לוויזארדס, וכאמור מכל עשרת השחקנים ששותפו הלילה במדי וושינגטון אבדיה לקח הכי מעט זריקות.

וושינגטון כבר הוליכה ב-12 ברבע השני, אבל דנבר חזרה, והמשחק היה צמוד לכל אורך המחצית השנייה. 9:07 דקות לסיום הנאגטס עלו ליתרון 93:97, אבדיה הוחלף, ולא חזר לפרקט, וחבריו השלימו מהפך וחזרו יפה למשחק. אומנם וושינגטון לא הצליחה לקלוע ב-1:57 דקות האחרונות, אבל שמרה על היתרון, כשבשנייה האחרונה פקונדו קמפאסו הארגנטינאי מחטיא ניסיון שלשה שיכלה להכריע. ניקולה יוקיץ' קלע 24 נקודות וקלט 11 ריבאונדים (פלאס 7 אסיסטים), ג'מאל מארי היה מצוין עם 34 נקודות (6 מ-11 מהשלוש, 6 ריב', 6 אס'), אבל הנאגטס ספגו הפסד רביעי בששת משחקיהם האחרונים. מארי בסיום המשחק הביע חרטה על המהלך האחרון, שבו דנבר יצאה להתקפה מתפרצת ביתרון של 3 על 1, אבל העדיפה לקחת שלשה קשה במקום להשוות ולכפות הארכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully