וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס: "נמשיך להילחם כל עוד יש סיכוי מתמטי"

26.2.2021 / 0:11

מאמן מכבי תל אביב לא מרים ידיים למרות ההפסד 72:70 לבאיירן, שהרחיק את הצהובים מהפלייאוף. ריינולדס: "ניצחון מיוחד"

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. דני מרון
"היה משחק צמוד לכל אורכו". ספרופולוס/דני מרון

מכבי תל אביב ספגה הערב (חמישי) הפסד כואב מאוד עם 72:70 לבאיירן מינכן ונותרה עם מאזן 14:10, שיקשה עליה מאוד להשתבץ בין שמונה הראשונות ביורוליג. אנטה ז'יז'יץ' בלט עם 18 נקודות ו-10 ריבאונדים, אבל גם זה לא הספיק כשסקוטי ווילבקין החטיא על הבאזר את השלשה שהייתה יכולה להיות שלשת ניצחון.

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס אמר אחרי המשחק: "זה היה משחק צמוד לכל אורכו, הבאנו את המשחק לקצב שרצינו, היינו טובים מאוד בצד ההגנתי, שמרנו את באיירן על תוצאה נמוכה. הובלנו לאורך רוב המשחק. החלק הכי חשוב של במשחק היה בפתיחת הרבע הרביעי, לא ביצענו דברים היטב בהתקפה, לא הנענו את הכדור ונתקענו. בהגנה פספסנו הרבה ריבאונדים ואפשרנו להם קליעות קלות. הפסדנו בגלל הפרטים הקטנים. המשחק היה יכול להסתיים לכאן או לכאן, הייתה לנו את הזריקה האחרונה, החטאנו - אנחנו ממשיכים הלאה, זה כל מה שאנחנו יכולים לעשות. כל עוד יש לנו סיכוי מתמטי אנחנו נילחם".

מאמן באיירן מינכן אנדראה טרינקיירי. דני מרון
"מכבי אילצה אותנו להרים את הרמה שלנו". טרינקיירי/דני מרון

המאמן המנצח אנדראה טרינקיירי אמר: "מכבי שיחקה נהדר, היא הייתה נוקשה מאוד מאוד בהגנה ואילצה אותנו להרים את הרמה שלנו. זה היה ניצחון חשוב. ניצחנו כקבוצה שניסתה למצוא את החמישייה הכי חזקה שלה ל-6-5 הדקות האחרונות של המשחק. זו הייתה המטרה שלי. השחקנים שלי הלכו בעקבות זה ואני מאמין שאנחנו צריכים להיות שמחים הלילה. זה ניצחון ענק. יש לנו קבוצה שלא רוצה להפסיד. אנחנו לא מושלמים, מבצעים הרבה טעויות. לפעמים אנחנו מסבכים לעצמנו את החיים עם טעויות שלא רואים ברמות האלה, אבל אנחנו לא רוצים להפסיד אז אנחנו נלחמים עד שאנחנו מוצאים דרך לנצח. אולי היינו יכולים לנצח בצורה יותר נינוחה, ביצענו שני מהלכים התקפיים לא טבים, אבל הצלחנו להתאושש ובסוף השגנו ניצחון גדול".

ווייד בולדווין, שהצטיין עם 16 נקודות, 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, אמר: "היה משחק קשה מהרגע הראשון. מכבי קבוצה רעבה, יש לה גארדים מדהימים וגבוהים מעולים. הניצחון הזה הושג באמצעות מאמץ קבוצתי. אני כל כך שמח בשביל כולם. ניק וויילר באב קלע שתי זריקות חשובות כל כך במאני טיים שנתנו לנו את הניצחון, הוא עשה את זה הרבה פעמים העונה. אתם רואים מה ג'יימס גיסט מביא לקבוצה הזו: המאמץ ההגנתי, הפעלתנות שלו. אנחנו קבוצה מגוונת ואנחנו עושים עבודה טובה עד כה, אבל יש עוד שמונה משחקים".

ג'יילן ריינולדס, שקלע 15 מול האקסית, הוסיף: "זה לילה מיוחד בשבילי כי שיחקתי מול האקסית. תמיד כיף לשחק נגד קבוצה ששיחקת בה בעבר. רציתי להיות שם בשביל הקבוצה הלילה, להיות חבר טוב לקבוצה, למסור את הכדור ולסיים כשמוסרים לי. זה לילה מיוחד ואני שמח שהשגנו את הניצחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully