וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק בנאדו: "בתקופת הקורונה חזר לי הרעב לחזור לאמן, מדגדג לי לחזור"

שחקן העבר סיפר ל-103FM על הרומן עם מכבי חיפה ("הבית") ובית"ר ("הפילגש"), וגם על קריירת האימון שנקטעה: "אני עדיין בתחום ואני עדיין רוצה לאמן, מאמין שההצעה תגיע"

בלם העבר אריק בנאדו התראיין הערב (חמישי) ל-103FM וסיפר על שתי הקבוצות בהן כיכב: "אני תמיד אומר שמכבי חיפה זה הבית שלי, ובית"ר זו הפילגש. היו תקופות נהדרות גם בבית"ר וגם בחיפה. האליפות האחרונה שלקחתי עם חיפה זה אחרי שחזרתי מבית"ר למכבי. אני שיאן האלופות בכל הליגה".

בהמשך סיפר בנאדו על קריירת האימון שבשנים האחרונות נעצרה: "היה לי כיף שנה ועשרה חודשים במכבי חיפה שלקחתי אותה מהמקום האחרון למקום השני בליגה, המשכתי לעונה שאחרי היינו בבתים באירופה, הייתה עונה לא גדולה, כמו שהיו בשנים שלפני. לא היה מספיק טוב, היו חילופי משמרות של שחקנים מתקופת הזוהר של מכבי חיפה שפרשו, באותה תקופה היה צורך להחליף כל שנה מאמן עד שהגיע מרקו וייצב את העניינים. המשכתי לאמן, בשנתיים האחרונות לקחתי פסק זמן, יש לי אקדמיה גדולה לכדורגל, ויש לנו מאתיים ילדים שאנחנו מאמנים. אני עדיין בתחום ואני עדיין רוצה לאמן, אני מאמין שההצעה תגיע - בתקופת הקורונה חזר לי הרעב לחזור לאמן, וזה מדגדג לי לחזור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully