וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל ירושלים נעצרה, כפר קאסם ניצחה בקרב התחתית, מוטי איוניר התפטר

בית"ר תל אביב/בת ים ניצחה 0:2 את המוליכה, שהפסידה לראשונה מאז נובמבר. נוף הגליל נצמדה אליה עם 0:1 על נס ציונה. 0:3 לדורה בבכורה מול כפר שלם, טרנס טיסדל הציל את המלאבסים ב-1:1 מול איכסל. מאמן אום אל פאחם לקח אחריות אחרי התבוסה

שחקני בית"ר תל אביב בת ים חוגגים. אודי ציטיאט
אחרי קרית שמונה, ניצחו גם את המוליכה. שחקני בית"ר תל אביב בת ים/אודי ציטיאט

המחזור ה-23 בליגה הלאומית נערך היום (שישי) במלואו עם שמונה משחקים. הפועל ירושלים נעצרה אחרי 15 משחקים ללא הפסד, עם 2:0 בחוץ מול בית"ר תל אביב/בת ים הלוהטת. הפועל נוף הגליל צימקה ממנה את הפער לנקודה בפסגה עם 0:1 על סקציה נס ציונה. הפועל פתח תקוה המסובכת גירדה 1:1 מאיכסל, הפועל ראשון לציון גברה על הפועל עכו והפועל רמת גן נחלה הפסד רביעי רצוף. מוטי איוניר הודיע להנהלת הפועל אום אל פחם על התפטרותו אחרי התבוסה 3:0 מול אחי נצרת.

עידן שמש שחקן הפועל ירושלים בחימום. ברני ארדוב
המומנטום נעצר. עידן שמש/ברני ארדוב

בית"ר תל אביב בת ים - הפועל ירושלים 0:2

בתחילת נובמבר נחלה הפועל ירושלים את ההפסדה האחרון שלה ומאז חיברה 15 משחקי ליגה ללא הפסד. אלא שמי שקטעה את הרצף הזה היא הקבוצה של עמיר נוסבאום, שאחרי שהדיחה את קרית שמונה מהגביע, חוגגת ניצחון יוקרתי מאוד בליגה ובקצב הזה היא גם תעלה לליגת העל. האדומים מהבירה הצליחו לחזור מפיגור ל-1:4 מול סקציה נס ציונה במשחק השלמה ביום שלישי, אבל נתקעו הפעם בהגנה הרבה יותר קשוחה. יניב מזרחי כבש את הראשון בפנדל (55) ובישל לאמיר ברקוביץ' (87) את השני. הקבוצה של נוסבאום רחוקה כעת רק 4 נקודות מהמקום השני ו-5 מירושלים המוליכה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ג'ניה ברקמן עם גיא דיין שחקני הפועל נוף הגליל. ברני ארדוב
נצמדו לפסגה. ברקמן עם דיין/ברני ארדוב

הפועל נוף הגליל - סקציה נס ציונה 0:1

זה הלך קשה, אבל הקבוצה של ירון הוכנבוים הצליחה לחזור לנצח במחזור האחרון עם 0:1 על הפועל רמת גן וקטעה רצף של שני הפסדים כדי לשמור על פער של ארבע נקודות מבית"ר תל אביב בת ים השלישית. וגם הפעם המארחת השיגה ניצחון קטן, אך כזה שהצמיד אותה לפסגה בעקבות ההפסד של הפועל ירושלים. ואהיב חביבאללה כבש את השער הניצחון בנגיחה ממש לפני ההפסקה וקירב את קבוצתו מרחק נקודה מהמקום הראשון. נס ציונה במרכז הטבלה, רחוקה ממאבקי צמרת ותחתית.

טרנס טיסדל שחקן הפועל פתח תקוה. דני מרון
שער קריטי. טיסדל/דני מרון

הפועל פתח תקוה - הפועל איכסל 1:1

עד לפני חודשיים המשפט "הפועל פתח תקוה בדרך לליגה א" נשמע די בידיוני. אלא שכעת מדובר בתסריט ממשי וכמעט ודאי. גם ההגעה של "הקוסם" לא מושיעה את המלאבסים, שאומנם נחלצו מהפסד בעשרה שחקנים, אבל שקועים במקום הלפני אחרון מרחק שבע נקודות מחוף מבטחים. נפתלי בלאי קיבל אדום מטופש אחרי עבירה גסה בדקה ה-38 וממש לפני ההפסקה מוחמד כליבאת העניש עם נגיחה לרשת של רותם דהאן הצעיר, שבדקה ה-62 גם הציל פנדל של אושר אבו. הצלת הפנדל הזו התגלתה כקריטית אחרי שטרנס טיסדל, כובש שער הניצחון הקודם של הקבוצה, דהר לרחבה והפציץ מקרוב את השער שמנע מקבוצתו הפסד 14 העונה.

ליאור זדה מאמן סקציה נס ציונה. סוכנות ג'יני
לא מצליח להוציא את הפועל רמת גן לדרך חדשה. זדה/סוכנות ג'יני

הפועל רעננה - הפועל רמת גן 0:1

מה עובר על הפועל רמת גן? האורדונים, שהתחזקו מאוד בפגרה והחתימו שחקנים מנוסים כמו עדי נמני, שחר הירש ואחרים וגם מינו את ליאור זדה למאמן שלהם, נחלו הפסד רביעי ברציפות והקבוצה שהייתה אמורה להתמודד על עלייה לליגת העל, נמצאת בדרך לפלייאוף התחתון. אמרי וולשמן כבש בנגיחה קשתית (11) אחרי מחדל בהגנה ואלי בבאייב הורחק (38) עם עבירה שטותית וחיסל את סיכויי קבוצתו לחזור למשחק הזה. בכורה עצובה לזדה, רעננה ברחה מהתחתית ועקפה את יריבתה.

שחקני הפועל ראשון לציון חוגגים עם מוחמד במבה. אודי ציטיאט, מערכת וואלה!
מאבק על הפלייאוף העליון. שחקני ראשון לציון/מערכת וואלה!, אודי ציטיאט

הפועל ראשון לציון - הפועל עכו 1:4

שתי מלכות ה-0:0 של הליגה נפגשו וסיפקו, איך לא, משחק רב שערים. ליאור קצב כבש בדקה השביעית אחרי טעות איומה של אופק אנטמן השוער האורח שהרחיק היישר לרגלי יריבו. עובדיה דרוויש המגן הימני הכפיל (14) אחרי מבצע קבוצתי יפה ועמית מוסרי כבש את השלישי עוד לפני המחצית (44) אחרי שהמראן לאלה הפיח תקוות זמניות לעכואים עם שער יפה משלו (28). רועי זריהן חתם בנגיחה (88). ראשון שיפרה את סיכוייה להיות בפלייאוף העליון, למרות סגל די אלמוני. גם עכו מתדפקת על המקום השמיני למרות ההפסד הצורב.

מאמן הפועל עפולה, שלומי דורה. ברני ארדוב
יופי של בכורה בכפר קאסם. דורה/ברני ארדוב

הפועל כפר שלם - מ.ס. כפר קאסם 3:0

קרב התחתית הלוהט הסתיים בנוקאאוט של שלומי דורה, שהשיג ניצחון קריטי בבכורה שלו. האורחת הגיעה למשחק הזה אחרי שלושה משחקים ללא ניצחון, אבל מוחמד חטיב (31) נהנה מטעות איומה של השוער ששייך למכבי חיפה שריף כיוף. פיליפ אבו מנה הכפיל (48) ומהראן ראדי (68) חתם את הניצחון המרשים עם שער בכורה לקבוצתו החדשה, שעלתה מעל הקו האדום בזכות הניצחון הזה.

מאמן עירוני קרית שמונה מוטי איוניר. אדריאן הרבשטיין
התפטר אחרי ההפסד של קבוצתו. מוטי איוניר/אדריאן הרבשטיין

הפועל אום אל פאחם - אחי נצרת 0:3

גולת הכותרת של המשחק הזה הגיעה זמן קצר אחריו, כאשר מוטי איוניר הודיע על התפטרותו מאימון אום אל פאחם, שנחלה הפסד כואב ונותרה ללא ניצחון ב-2021. נואף בזיע (10 ו-37) ואנס דאבור (25) כבשו שערים יפים, אחמד עאבד כיכב באגף הימני של הקבוצה, שברחה מהקו האדום אחרי ניצחון שני בשלושה משחקים.

seperator

הפועל עפולה - הפועל ניר רמת השרון 1:1
לרמת השרון: בנג'מין קוקו (3), לעפולה: אלון בוזורגי (90)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully