וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מספר מאומתים לקורונה בהפועל חיפה בכדורסל, פעילות הקבוצה הופסקה

25.2.2021 / 14:43

הקבוצה מהכרמל גילתה מספר מאומתים לקורונה לאחר שחשו שלא בטוב. יתר השחקנים ואנשי הקבוצה יבדקו, הפעילות עשויה לשוב לסדרה רק לאחר שתי בדיקות שליליות. משחק הליגה הבא של הקבוצה: ב-6 במרץ נגד גלבוע/גליל

שחקן הפועל חיפה בכדורסל ג'ייסון סיגרס. אלעד נבו, מערכת וואלה!
שחקן הפועל חיפה בכדורסל ג'ייסון סיגרס/מערכת וואלה!, אלעד נבו

פעילות הפועל חיפה מושבתת אחרי שבבדיקות שערכו אמש מספר מאנשי הקבוצה שחשו שלא בטוב התגלה כי הם מאומתים לקורונה. כתוצאה מכך הופסקו כל אימוני הקבוצה, וכל שחקני ואנשי הקבוצה שלא נבדקו עוברים בדיקות קורונה. אם ימצאו שליליים, יוכלו לחזור להתאמן לאחר בדיקה שנייה שלילית. זה מקרה ההדבקה השני של חיפה, שרק אתמול נקנסה ב-30 אלף שקלים לאחר ששחקני ואנשי הקבוצה ביקרו בבית ספר בעיר כחלק מפעילות תרומה לקהילה.

משחק הליגה הבא של האדומים הוא ב-6 במרץ, מוצאי שבת הבא, נגד גלבוע/גליל בחוץ, ובמנהלת הליגה יקבלו החלטה על קיומו בימים הקרובים ככל שיימצאו או לא ימצאו מאומתים נוספים בשורות הקבוצה מהכרמל.

הפועל חיפה היא הקבוצה השנייה בליגת העל עם מאומתים פעילים לצד הפועל תל אביב שהחל מהשבוע שעבר גילתה חמישה שחקנים חיוביים לנגיף הקורונה. כתוצאה מההדבקה המדורגת הוחלט לדחות את משחק הליגה של הפועל תל אביב נגד גלבוע/גליל ביום ראשון הקרוב למועד מאוחר יותר, כשנכון לעכשיו המשחק של הקבוצה נגד עירוני נס ציונה ביום חמישי הבא אמור להתקיים כסדרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully