וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה מאמינה: אחרי ששרי ורוקאביציה ייצאו מבידוד, לא יהיו הידבקויות נוספות

25.2.2021 / 13:02

אופטימיות בקרב הירוקים לקראת המשך המאבק על האליפות: עם יציאתם של השניים מבידוד כל הקבוצה מתקרבת למועד שבו למעשה כולה חסינת בידוד. טואטחה ועוואד צפויים לפתוח מול קרית שמונה, פלאניץ' חוזר. בשבת: הקבוצה תערוך ניסוי לחזרת הקהל למגרשים

תקציר: מכבי חיפה גוברת 1:2 על אום אל פאחם ועולה לשמינית גמר הגביע/ספורט 1

בזמן שמכבי חיפה מתכוננת למשחק שלה בשבת מול עירוני קרית שמונה (ספורט 1, 19:45), בקבוצה מעודדים מהעובדה ששחקני הקבוצה צ'ארון שרי וניקיטה רוקאביציה צפויים לצאת מבידוד ביום שישי אם לא יחושו בסימפטומים. עם יציאתם של השניים מבידוד כל הקבוצה תהיה למעשה חסינת בידוד שכן כל השחקנים והצוות התחסנו או נחשבים כמחלימים.

בחיפה רצו מאוד למנוע מצב בו יהיו היעדרויות בגלל קורונה עד סוף העונה בצל המאבק על האליפות, וכעת לאחר שכל השחקנים שלא היו מאומתים בעבר לקורונה התחסנו - במועדון מאמינים שלא יהיו הידבקויות נוספות.

יש לציין שחסינות הבידוד חלה על כל שחקן לפי מועד החיסון השני שלו - כך שבשבוע הקרוב תהפוך סופית כל הקבוצה לחסינת בידוד, אלא אם יימצא במפתיע מקרה של שחקן שחוסן או חלה בעבר שיימצא מאומת לנגיף.

בצד המקצועי טאלב טואטחה יעמוד לרשותו של ברק בכר וצפוי לפתוח בהרכב. בחלק הקדמי נראה שמוחמד עוואד ישחק בעמדת הכנף ודוניו ימשיך בחוד. מכבי חיפה עדיין תחסר את סאן מנחם, דולב חזיזה ועאיד חבשי בשל ההרחקה בגין אירועי הדרבי, אך הבשורה הגדולה מבחינת המועדון היא החזרה של בוגדן פלאניץ' היישר להרכב.

שחקן מכבי חיפה טאלב טואטחה. מאור אלקסלסי
יפתח בהרכב. טואטחה/מאור אלקסלסי

בשבת: מכבי חיפה תערוך ניסוי לחזרת הקהל למגרשים

מכבי חיפה הודיעה שאחרי כמעט שנה של משחקים ללא קהל, הקבוצה מתכוננת לחזרתם של האוהדים למגרשים, וביום שבת יתקיים פיילוט למערכת שתסייע בהכנסת הקהל בצורה טובה ובטוחה ועל פי תקנות התו הירוק.

המועדון והנהלת האצטדיון בודקים בימים אלה אמצעים טכנולוגיים ויערכו מספר פיילוטים בנושא, שיועברו לראשי הכדורגל הישראלי. בשבת תפעל באצטדיון מערכת כניסה מהירה המופעלת ע"י חברת Preciate שתנוסה על חלק מבין המורשים להגיע למשחק (עובדים, אנשי מנהלה ועוד).

המערכת פועלת במספר שלבים:
מקבלים לינק, מעלים צילום של תו ירוק, תעודה מזהה וסלפי (תהליך שלוקח 30 שניות).
המערכת מאמתת את המסמכים שהועלה וכאשר יש אישור נשלחת הודעת סמס.
ביום המשחק, המערכת מזהה את הפנים ונכנסים בקלות!

חשוב לציין כי כל הפרטים (צילום תעודת הזהות והתו הירוק) לא נשמרים באף מאגר מידע ומשמשים לכניסה בלבד.

מנכ"ל המועדון, אסף בן דב, אמר: "אנחנו כבר מחכים ליום בו הקהל שלנו יהיה באצטדיון ויעודד את הקבוצה. אנו עושים עכשיו את כל הפעולות הנדרשות כדי שכאשר יגיע היום בו יהיה אישור, נהיה מוכנים והכניסה תהיה נוחה ככל האפשר".

עוד בוואלה!

שרי ורוקאביציה יוכלו להשתחרר ביום שישי אם יהיו ללא תסמינים

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully