וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

0 שערים, 0 בישולים, 3 הפסדים והדחה מהגביע: אוזיל מתבזה בפנרבחצ'ה

הקשר הגרמני טורקי קיווה להחיות את הקריירה בפנרבחצ'ה, אך סופג ביקורות בגלל יכולת חלשה והצליח גם לעצבן את האומה הגרמנית אחרי ששר את ההמנון הטורקי

תקציר: הטאייספור - פנרבחצ'ה 2:1/ספורט 1

מסוט אוזיל היה בשיאו אחד השחקנים הטובים בעולם. הוא זכה עם גרמניה במונדיאל ב-2014 וכיכב בריאל מדריד לצד כריסטיאנו רונאלדו. אלא שבשנים האחרונות הקשר הגרמני ממוצא טורקי לא מצא את עצמו ובעיקר ישב ביציע של ארסנל למרות חוזה העתק שלו. לפני חודש ארסנל הצליחה סוף סוף להיפטר מאוזיל, שחזר לטורקיה וקיווה למצוא בית חם בפנרבחצ'ה, שם הוא יפרח מחדש.

מסוט אוזיל שחקן פנרבחצ'ה. מתוך הטוויטר של פנרבחצ'ה, אתר רשמי
לא מצליח לשחזר את היכולת שלו מהעבר. אוזיל/אתר רשמי, מתוך הטוויטר של פנרבחצ'ה

אוזיל, בן ה-32 בלבד, קיבל את החולצה מספר 67 וקיווה לככב בליגה חזקה פחות מהפרמיירליג, אלא שהתסריט האופטימי ממש לא התרחש ואוזיל נחשב, בינתיים, לפלופ גדול גם בטורקיה. המספרים מדברים בעד עצמם. מתוך חמישה משחקים שבהם אוזיל שיחק, הקבוצה שלו הפסידה בשלושה, כולל הפסד ביתי 1:0 לגוזטפה במחזור החולף, משחק שבו אוזיל שיחק 90 דקות.

הקבוצה הודחה גם מהגביע על ידי בסאקשהיר וכעת היא מוצאת את עצמה במקום השלישי בלבד, שלוש נקודות אחרי המוליכה גלאטסראיי. מבחינה אישית, אוזיל עדיין לא כבש ולא בישל במדי קבוצתו החדשה ובמיוחד נראה רע ואנמי על המגרש והציונים בהתאם. אוזיל קיבל ציון ממוצע של 6.5 על ההופעות שלו עד כה והוא הצליח לעצבן גם את גרמניה, אותה הוא מייצג, בעקבות העובדה שהוא שר את ההמנון הטורקי לפני משחקים.

המחזור הקרוב מצפה לאוזיל ופנרבחצ'ה משחק קשה במיוחד מול טרבזונספור. הקבוצה שבה מככב טוני וואקמה מגיעה למפגש הזה ברצף של שמונה ניצחונות ואם תנצח גם את פנרבחצ'ה, היא תשתווה אליה בטבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully