וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: אופטימיות לגבי שיתוף ווילבקין והאנטר, קלויארו: "נילחם כמו שדים"

25.2.2021 / 7:46

הכוכב התאושש מהפציעה באצבע ואמור לשחק במשחק הקריטי מול באיירן מינכן (21:30, ספורט 5). הפורוורד האמריקאי עדיין מאמין בסיכויי הקבוצה. בנדר: "נמשיך להתמקד במשחק הקרוב, צריך להראות אופי"

עונת היורוליג של מכבי תל אביב תימשך הערב (חמישי, 21:30, שידור ישיר בספורט 5) כשהצהובים יתארחו באאודי דום אצל באיירן מינכן. כשבמאזנה 10 ניצחונות בלבד מ-23 משחקים, במכבי תל אביב יודעים שאם ברצונם להיכנס לפלייאוף, אסור להם להפסיד את המשחק הקרוב, שייתן ליריבה יתרון במאבק ראש בראש איתם וירחיק אותם מהם במרחק שכבר יהיה בלתי אפשרי לחזור ממנו.

מכבי נחתה אמש במינכן כשמלבד יובל זוסמן שנפצע השבוע בליגה וייעדר בין חודש לחודש וחצי, כל שחקני הקבוצה יצאו למשחק. שלושה שחקנים נמצאים בסימן שאלה לקראת ההתמודדות - כשלגבי סקוטי ווילבקין ואותלו האנטר ההערכה היא שהשניים ישחקו ואילו עומרי כספי, גם אם יתלבש להתמודדות, לא אמור לשחק.

סקוטי ווילבקין שחקן מכבי תל אביב עם אות'לו האנטר. דני מרון
אמורים לשחק. ווילבקין והאנטר/דני מרון

בקבוצה יערכו הבוקר את האימון היחיד שלהם באאודי דום, אולם בו מכבי ניצחה פעמיים משלושה משחקים, אך מעולם לא בצורה קלה, כשמלבד האימון תערוך תדרוך וידאו נוסף. בקבוצה ירצו לשלוט בקצב, ולהביא את המשחק לסגנון שמתאים לה יותר.

"אנחנו מתקרבים לסוף העונה ביורוליג ואם אנחנו רוצים לעשות ריצה זה חייב להתחיל עכשיו", אמר אנג'לו קלויארו, "זה משחק גדול מאוד עבורנו. אנחנו לא היינו מדהימים ביורוליג השנה, אבל אנחנו עדיין בתמונה ועדיין יכולים לעשות קאמבק. המטרה שלנו היא להעפיל, יש לנו 11 משחקים ואנחנו נילחם כמו שדים כדי לעשות את זה. אנחנו רוצים לעשות ריצה. זה שהיו פה 300 אוהדים במשחק האחרון הרגיש כמו אולם מלא, זה היה מטורף וכיף. כשיותר אוהדים יחזרו, הכל יהיה אפשרי".

מתוך "Fast Break", התכנית השבועית באפליקציה של מכבי תל אביב

דראגן בנדר הוסיף מצידו כי: "כולם יודעים מה המטרה בחודש וחצי הקרובים וזה לעלות לפלייאוף. כדי לעשות את זה אנחנו צריכים להסתכל על כל משחק לגופו. כל עוד נמשיך להתמקד במשחק הקרוב זה יעזור לנו בטווח הארוך. הם ניצחו אותנו בסיבוב הראשון. הם קבוצה ממש טובה עם שחקנים טובים מאוד, זה יהיה אתגר עבורנו. אנחנו צריכים לשחק הגנה טובה מאוד נגדם ולפגוע להם בדברים שהם עושים טוב השנה. אנחנו צריכים להראות את האופי והכימיה שהראנו במשחקים האחרונים בליגה הישראלית".

לאחר המשחק תמריא מכבי בחזרה לישראל ותנחת בשדה התעופה רמון שסמוך לאילת בשעות הבוקר של יום שישי. מכבי תעביר את סוף השבוע בעיר הדרומית, כולל את האימון המסכם לקראת משחק הליגה הקרוב נגד הפועל אילת, שייערך ביום שבת בשעה 18:20.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully