וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההפסד הכי גבוה במשחק רשמי: נבחרת הנשים הובסה 12:0 באיטליה

נבחרת ישראל הגיעה לפירנצה בסגל משני והושפלה בסיום מוקדמות אליפות אירופה עם תבוסה בפער דו-ספרתי, אחרי 7:0 במחצית

נבחרת ישראל כדורגל נשים תמונה קבוצתית. Claudio Villa, GettyImages
האיטלקיות לא ריחמו. שחקניות נבחרת ישראל לפני השריקה/GettyImages, Claudio Villa

נבחרת הנשים של ישראל סיימה הערב (רביעי) בצורה עגומה את מוקדמות אליפות אירופה בכדורגל, כשהובסה 12:0 בפירנצה על ידי נבחרת איטליה במחזור האחרון של בית ב'. ישראל, שהמריאה לארץ המגף בסגל משני, נותרה במקום החמישי והלפני אחרון בבית, כשבמאזנה שבע נקודות (שני ניצחונות על גאורגיה שהפסידה בכל משחקיה, ועוד תיקו מול מלטה). האיטלקיות עלו ליורו מהמקום השני וחתומות כעת על הפסד השיא של נבחרת הנשים הישראלית במשחק רשמי, כשהקודם היה 9:0 לשוויץ ביוני 2014.

ברברה בוננסאה שחקנית נבחרת איטליה לפני רעות מיכאלי שחקנית נבחרת ישראל כדורגל נשים. Claudio Villa, GettyImages
עשתה 0:2 כבר בדקה החמישית. ברברה בוננסאה כובשת/GettyImages, Claudio Villa

כבר אחרי שתי דקות ו-31 שניות, ולנטינה ג'אצינטי כבשה את השער הכי מהיר של איטליה במסגרת המוקדמות. ברברה בוננסאה (5), ג'אצ'ינטי עם השני שלה (13), שער עצמי של שני דוד (19) וגול של כריסטיאנה ג'ירלי (30) קבעו 0:5, וזו הפעם הראשונה שנבחרת הנשים האיטלקית הבקיעה חמישייה כבר בחצי שעת הפתיחה של משחק מוקדמות. עד ההפסקה, גם שחקניות יובנטוס צ'צ'יליה סלבאי (44) ומרטינה רוסוצ'י (45+2 בפנדל) הצטרפו לחגיגה.

המאמן גבי בורשטיין ערך שני חילופים וקיווה שהמארחת תוריד רגל מהגז, אבל היא קיבלה עוד פנדל והמחליפה דניאלה סבאטינו דייקה בדקה ה-55. אריאנה קארוזו קמה גם היא מהספסל ומצאה את הרשת בדקה ה-67, ואחרי שלוש דקות סבאטינו השלימה צמד והעלתה ליתרון דו-ספרתי. בוננסאה הפכה בדקה ה-81 לשלישית שכובשת צמד, השער ה-12 הגיע בתוספת הזמן תוצרת מנואלה ג'וליאנו, ולפחות הנבחרת נמנעה מהשוואת הפסד השיא ההיסטורי שלא במשחק רשמי - 13:0 לפולין במשחק ידידות בפברואר 1998.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
נבחרת ישראל כדורגל נשים סופגת שער מול נבחרת איטליה. Claudio Villa, GettyImages
תוצאה היסטורית. נבחרת ישראל סופגת/GettyImages, Claudio Villa

הרכב הנבחרת: פורטונה רובין, שני דוד, נורה אבו שנב, ירדן אוזל, רעות מיכאלי, קארין סנדל, אופל סופר, עדן אביטל, נועה סלימהוג'יץ', קורל חזן, רחל שטיינשניידר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully