וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עקב ביקור בבי"ס לילדים על הרצף האוטיסטי: קנס של 30 אלף שקל להפועל חיפה

24.2.2021 / 17:19

ארבעה משחקני האדומים ביחד עם יושב הראש ביקרו בבית הספר "גניגר" בעיר ונענשו בעקבות הפרת הוראות הבידוד של המנהלת

שחקני הפועל חיפה בכדורסל בביקור בבית הספר גניגר. אתר הפועל חיפה, אתר רשמי
אביטל, שמחון, אוואנס ובאקלס עם הילדים בבית הספר/אתר רשמי, אתר הפועל חיפה

מנהלת הליגה הטילה קנס בסך 30 אלף שקלים על הפועל חיפה לאחר שמספר משחקניה, חלקם לא מחוסנים עדיין בחיסון השני, הפרו בידוד ביוזמת הקבוצה והגיעו לביקור בבית ספר בפורים. מהמנהלת נמסר כי "השחקנים סיכנו את בריאותם ואת המשך קיום הליגה וזאת בניגוד מוחלט להוראות משרד הבריאות והנחיות מנהלת הליגה".

יו"ר מנהלת הליגה שמואל פרנקל אמר: "עד כה הוכיחה ליגת ווינר סל שהשמירה על הנחיות מבטיחה את המשך קיומה הסדיר ואסור לאף קבוצה להפר את ההנחיות. אני מצפה מכל הקבוצות להמשיך כפי שעשו עד כה כשאנחנו כל כך קרובים ליעד הכי חשוב שלנו, חזרת הקהל לאולמות".

הקבוצה ביקרה בבית ספר גניגר בחיפה, בו לומדים ילדים על הרצף האוטיסטי. מי שהגיעו לבית הספר הם אופק אביטל, עמית שמחון, קינן אוואנס וראקים באקלס ביחד עם היו"ר יובל רוסמן ומנהל הקבוצה דודו גץ. הפועל חיפה הדגישה כי מדי שנה מקפיד המועדון להגיע לאירועי בית הספר: "ילדי בית הספר הכינו משלוחי מנות והעניקו אותם לשחקנים ובימים הקרובים יקבלו הילדים משלוח מנות מיוחד חזרה".

רוסמן הבטיח להמשיך לתמוך בבית הספר בשנים הקרובות כמו שהיה עד כה: "התרומה לקהילה היא חלק בלתי נפרד מהמועדון, ובימים אלה לראות את החיוך על פני הילדים - שווה את הכול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully