וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: דור מיכה חגג שער שני במדי אנורתוזיס, עדן הרשקוביץ כבש לקרמיוטיסה

מיכה הבקיע בבעיטה מחוץ לרחבה (20), המושאל מהפועל תל אביב הכניע את אסף צור (61) ואנורתוזיס ניצחה ברבע הגמר הראשון 1:2 בזכות שער עצמי בתוספת הזמן. שער גם לגיא אסולין בבכורה בקרמה מהליגה הרביעית באיטליה

תקציר ניצחונה של אנורתוזיס פמגוסטה 1:2 על קרמיוטיסה/ספורט 1

כמעט ארבעה חודשים אחרי שער הליגה היחיד שלו בקפריסין, דור מיכה כבש היום (רביעי) שער ראשון במסגרת הגביע, ובדיוק מול אותה יריבה, בניצחון הדרמטי של אנורתוזיס פמגוסטה 1:2 על קרמיוטיסה ברבע הגמר. הקשר הישראלי פתח בהרכב, ובדקה ה-20 בעט כדור חזק מ-20 מטרים אל הרשת והעלה את קבוצתו ליתרון 0:1 בחוץ. אסף צור קיבל הזדמנות בשערה של אנורתוזיס, ובדקה ה-61 הדף לא מספיק טוב ונכנע לשער בכורה של עדן הרשקוביץ במדי קרמיוטיסה המארחת, אצלה ירין פרץ לא נכלל בסגל. שער עצמי של מריוס סטיליאנו בתוספת הזמן סידר ניצחון לאנורתוזיס במשחק הראשון מבין שניים.

* בן שהר שיחק שש דקות כמחליף ב-1:1 של אפואל ניקוסיה בדרבי הגביע מול אומוניה, מוליכת הליגה הקפריסאית שמבחינתה השיגה יתרון לקראת גומלין רבע הגמר.

אסף צור שוער הנבחרת הצעירה של ישראל. אודי ציטיאט, מערכת וואלה!
נכנע לישראלי. אסף צור/מערכת וואלה!, אודי ציטיאט

* גיא אסולין כבש שער במבצע אישי בהופעת הבכורה שלו במדי קרמה, שניצחה 1:3 את נובה ג'וסאנו בליגה הרביעית באיטליה. הקשר הישראלי בישל בדקה ה-29 לניקולה פרארי ובדקה ה-62 הבקיע בעצמו.

* ניר ברדע פתח בהרכב הונבד במשחק הגביע מול זלאגרסג בשמינית הגמר ושיחק 120 דקות בהפסד 2:1 בהארכה.

* גידי קאניוק לא נכלל בסגל של נאקון רצ'אסימה, שסיימה ב-0:0 את משחק מול סאמוט פרקאן סיטי בליגה התאילנדית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully