וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עונת הבלהות של ליברפול נמשכת: ג'ורדן הנדרסון עלול להיעדר שלושה חודשים

הקפטן שמשמש בלית ברירה כבלם הקבוצה, עלול לעבור ניתוח במפשעה בעקבות הפציעה שחווה מול אברטון. אם ינותח הוא סיים את העונה וגם בספק גדול ליורו

תקציר ה-0:2 של אברטון על ליברפול/ספורט1

עונת הבלהות של ליברפול נמשכת והפצועים ממשיכים להיערם. בתקשורת באנגליה מדווחים היום (רביעי) שג'ורדן הנדרסון, הקפטן של הקבוצה ייאלץ להיעדר 12 שבועות לפחות ואולי יצטרך לעבור ניתוח בגלל בעיות וכאבים במפשעה.

מנג'ר ליברפול יורגן קלופ עם ג'ורדן הנדרסון. רויטרס
רק זה היה חסר לקלופ. שג'ורדן הנדרסון ייפצע/רויטרס

הנדרסון נאלץ להתחלף במהלך ההפסד 2:0 בדרבי מול אברטון והפציעה שלו היא מכה קשה לקבוצה, שאיבדה כבר את כל הבלמים שלה בגלל פציעות. אם הנדרסון אכן ייאלץ לעבור ניתוח, זה אומר שהוא סיים את העונה ומעמיד בספק גם את כשירותו עבור נבחרת אנגליה ליורו בקיץ הקרוב.

כידוע, קלופ נאלץ להתמודד עם חיסורים של כל שחקני ההגנה שלו וביניהם וירג'יל ואן דייק, ג'ו גומז וג'ואל מאטיפ. הנדרסון שימש בלית ברירה כבלם של הקבוצה יחד עם פאביניו, וכעת הגרמני ייאלץ להיות יצירתי עוד יותר כדי למצוא בלם שיפתח במשחקי הליגה הקרובים.

ליברפול נמצאת במשבר גדול בליגה עם ארבעה הפסדים רצופים והניצחון היחידי שלה בתקופה האחרונה היה ה-0:2 על לייפציג במשחק הראשון של שמינית גמר ליגת האלופות. לאלופה מצפים משחקי ליגה מול שפילד יונייטד, צ'לסי ופולהאם לפני המפגש מול הגרמנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully