וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווילבקין חוזר לסגל מכבי תל אביב, ספרופולוס: "כל משחק יהיה כמו גמר"

24.2.2021 / 11:15

כוכב הצהובים אמור לשחק מול באיירן מינכן גם אם לא יהיה כשיר לחלוטין, גם האנטר וכספי יטוסו עם הקבוצה. המאמן מתכונן למפגש עם האקס ריינולדס: "הוא נותן להם הרבה אנרגיה מהספסל"

עונת היורוליג של מכבי תל אביב תימשך מחר (חמישי, 21:30, שידור ישיר בספורט 5) כשהצהובים יצאו למשחק חוץ נגד באיירן מינכן באאודי דום. מכבי מגיעה אל המשחק במאזן של 10 ניצחונות מול 13 הפסדים, בידיעה שכל הפסד עשוי להיות זה שיגמור את סיכויי העלייה שלה לפלייאוף, וממול באיירן מינכן, הפתעת העונה ביורוליג, עם 15 ניצחונות ו-10 הפסדים.

הצהובים מגיעים אל המשחק אחרי שני ניצחונות בית במסגרת הליגה על בני הרצליה ועירוני נהריה שבשניהם לא שותפו סקוטי ווילבקין ואותלו האנטר. הרכז של הצהובים סובל מפציעה באצבע בידו, אך אמור לשחק גם אם לא יהיה כשיר לחלוטין, ואילו הסנטר סבל ממחלה ובמועדון מקווים כי יוכל לשחק גם כן. מי שעוד ייצא עם הקבוצה למינכן הוא עומרי כספי, שלא שיחק בתקופה האחרונה בשל וירוס בבטן, ולמרות שלא אמור להיות חלק מהסגל, אמור לשוב ולהתלבש במשחק הליגה נגד הפועל אילת ביום שבת הקרוב.

יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, צילום מסך
משחק קריטי לגבי ההמשך. ספרופולוס/צילום מסך, מכבי תל אביב

יאניס ספרופולוס אמר לקראת המשחק מול באיירן: "מעכשיו כל משחק יהיה כמו גמר. כל משחק חשוב מאוד. יש לנו סיכוי וכל עוד יש לנו סיכוי נילחם עד הסוף. נצטרך להביא את האנרגיה מהליגה גם למשחקי היורוליג. אנחנו צריכים להיות מוכנים ואני חושב שעם הרוטציות שעשינו בליגה, לשחקנים תהיה אנרגיה במשחק הזה".

על הרוטציות בליגה: "זה לא היה קל, אבל אנחנו צריכים לשמור על כולם רעננים. אותלו והאנטר סבלו מפציעות קלות ושמרתי אותם. ברוב המקרים אנחנו עושים רוטציות כדי לשמור אותם כמה שיותר רעננים. הייתה לנו תקופה של משחקים רק בליגה בגלל הדחייה של המשחקים מול חימקי ואפס. זה לא היה טוב לנו. בגלל שבאנו למשחק מול מילאנו אחרי הפסקה ארוכה. עכשיו אין לנו את הבעיה הזו, אני יודע ששיחקנו פעמיים בליגה בין לבין וליריבות שלנו לא היו משחקים".

על ג'יילן ריינולדס, שמצטיין בבאיירן מינכן ולא הצליח במכבי תל אביב: "ג'יילן עוזר להם הרבה מאוד, הוא נותן להם אנרגיה מהספסל. אנחנו צריכים להתמקד בו, אבל לא רק בו. לבאיירן יש הרבה שחקנים מנוסים כמו לוצ'יץ', בולדווין ואחרים. צריך להיות מוכנים ולשבש להם את המשחק".

שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין מול שחקן באיירן מינכן ג'יילן ריינולדס. דני מרון
עונה מצוינת שלו בבאיירן מינכן. ריינולדס שומר על ווילבקין/דני מרון

מכבי תל אביב ובאיירן מינכן נפגשו עד היום 7 פעמים, כשהמאזן עומד על 2:5 לטובת הצהובים. למרות זאת, באיירן הייתה זאת שניצחה את שני המשחקים האחרונים שנערכו מול מכבי, כולל ניצחון העונה ביד אליהו 82:85.

את הקבוצה הגרמנית של אנדראה טרינקיירי מובילים העונה שלושה שחקנים - וויד בולדווין קולע 14.5 נקודות ומוסיף 3.9 אסיסטים למשחק, ג'יילן ריינולדס, אקס מכבי, מוסיף 14.4 נקודות ו-6.4 ריבאונדים לערב ואילו הפורוורד ולדימיר לוצ'יץ' שרשם משחק שיא בניצחון ביד אליהו, רושם 13.9 נקודות ו-4.8 ריבאונדים לערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully