וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס: "צריך לכבד את הקהל הדתי", לנציאנו: "גורם לתחושות לא נעימות"

24.2.2021 / 9:54

המנהלת החליטה להקדים את המשחק בשבת בין מכבי ראשון לציון להפועל חולון לשעה 16:15 בשל העוצר הלילי בפורים, אוהדים שומרי מסורת זעמו. מאמן ראשון לציון ויו"ר הפועל חולון תומכים בהם

מאמן מכבי ראשון לציון גיא גודס. עודד קרני, מנהלת הליגה, אתר רשמי
"תמיד הקפדתי לא לערוך אימונים בשבת". גיא גודס/אתר רשמי, עודד קרני, מנהלת הליגה

מנהלת הליגה בכדורסל הודיעה אמש (שלישי) כי משחק הליגה בין הפועל חולון למכבי ראשון לציון הוקדם מהשעה 20:00 לשעה 16:15 ביום שבת הקרוב בשל העוצר הלילי שאושר על ידי ממשלת ישראל בתקופת חג הפורים. בעצם הקדמת שעת המשחק תוכל חולון להכניס את 300 הצופים שהמתווה החדש של משרד הבריאות מאפשר לה.

אלא שההודעה על הקדמת המשחק לתוך השבת גרם להתקוממות אצל האוהדים שומרי המסורת של שתי הקבוצות, אך לא רק. הבוקר יצא נגד ההחלטה מאמן מכבי ראשון לציון גיא גודס: "אני אדם מאמין ותמיד שמרתי והקפדתי לא לעשות אימונים בשבת ולא לעבוד אלה רק בצאת השבת. כמו כן אינני זוכר שאי פעם היה משחק ששוחק בתוך השבת לכן מדוע פתאום הוזז המשחק לשעה זו?".

עוד אומר גודס כי: "ש לנו שחקן בקבוצה שגם שומר שבת ולכן הוא לא יוכל לקחת חלק ממנו לצערי, כמו כן לכדורסל יש קהל גדול דתי להבדיל מכדורגל שעוקב אחרי משחקים וצריך לכבד אותו לטעמי. אני מבקש להזיז את שעת המשחק לצאת השבת או למועד אחר".

יו"ר הפועל חולון איתן לנציאנו אמר: "אני מודע למאמצי המנהלת לרצות אותנו לשחק עם קהל ומעריך מאוד אבל מאידך אני ממש לא מבין מה הבעיה לשחק במקביל למכבי תל אביב, גם במחיר שלא יהיה שידור או שישודר באתר הערוץ. העניין גורם לנו לתחושות לא נעימות מול קהל שומר המסורת שלנו שכל כך חיכה להגיע ליציע וזה עוד אחרי שבוטלו לנו שלושה משחקי בית בגלל סגירת נתב"ג. מקווה שערוץ הספורט יתעשת וישנה את השעה במקביל למשחקה של מכבי באילת".

  • עוד באותו נושא:
  • גיא גודס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully