וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ההתעלות במאני טיים, קרלייל מסביר: דונצ'יץ' קורץ מהחומר של ג'ורדן

שתי שלשות הקלאץ' של הסלובני גררו מחמאות והשוואות ממאמן דאלאס: "כמו מייקל, קובי ובירד, קשה להסביר איך המוח שלו עובד. הוא פשוט מיוחד"

לוקה דונצ'יץ' חוגג עם שחקני דאלאס מאבריקס. Tom Pennington, GettyImages
כמו הגדולים. דונצ'יץ'/GettyImages, Tom Pennington

לוקה דונצ'יץ' שוב מוכיח שהוא הדבר האמיתי. ילד הפלא הסלובני סיפק הלילה (בין שלישי לרביעי) עוד מפגן מאני טיים מרשים, ועזר לדאלאס לנצח את בוסטון 107:110 אחרי סיומת דרמטית. המאבס הובילו ב-11 הפרש עמוק בתוך הרבע האחרון, אבל לא קלעו נקודות במשך שלוש דקות רצופות, וראו את הסלטיקס חוזרים למשחק ומשלימים מהפך.

זו הייתה האות מבחינת דונצ'יץ', שצלף שתי שלשות גדולות - האחת בסטפ-בק אופייני שהעבירה את היתרון לדאלאס כשנותרו 15 שניות לסיום, ואחת נוספת כשנותרה עשירית שנייה על השעון, עם שני שחקנים על הפרצוף, ממרחק של קרוב ל-9 מטר.

"שחקנים כמו לוקה, כמו ג'ורדן, כמו לברון ג'יימס, לארי בירד, קובי בריאנט - הם קורצו מחומר אחר. בסיטואציות כאלה, הם בשיא הפוקוס. קשה להסביר איך המוח שלהם עובד", הילל מאמן דאלאס ריק קרלייל. "לוקה משתייך לזן נדיר מול שחקנים. חוץ מהיכולת הפנומנלית שלו להתרכז במצבי לחץ, יש לו גם את התשוקה ואת כל שאר הכלים. הוא פשוט מיוחד".

לוקה סיים עם 31 נקודות, 10 ריבאונדים ו-8 ריבאונדים, ואמר בסיום על הזריקה האחרונה: "זה הרגיש טוב כשהכדור יצא מהיד. הרגשתי קצת עייפות בדקות האחרונות, אבל הכדורים נכנסו, וזה כל מה שחשוב".

גם בבוסטון הודו שלא היה הרבה מה לעשות כדי למנוע מדונצ'יץ' לנצח את המשחק. "השלשה האחרונה הייתה הזויה. קמבה ווקר היה צמוד אליו, ארון נייסמית' היה ממש קרוב. אני לא מתכוון להיות קשוח עם החבר'ה האלה רק בגלל שלוקה קלע עליהם זריקות כאלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully