וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טייגר וודס עירני ומגיב לסביבה, בארה"ב חושפים: הוא נהג במהירות מופרזת

מצבו של הגולפאי המפורסם מוסיף להשתפר, אבל חזרתו למגרשים מוטלת בספק רב. נסיבות התאונה נחשפות: וודס איחר לצילומים של תוכנית טלוויזיה, "טס" בכביש מסוכן ונתקע ואיבד שליטה. השוטר שהגיע לזירה: "נס שהוא יצא מזה בחיים"

רכבו של הגולפאי טייגר וודס לאחר התאונה/רויטרס

מצבו של טייגר וודס ממשיך להשתפר בבית החולים בלוס אנג'לס, אחרי התאונה הקשה שעבר. הגולפאי המפורסם שהתהפך עם רכבו ופונה לבית החולים עם פציעות משמעותיות ברגליו, מתאושש ונמצא בהכרה מלאה בבית החולים. לפי הודעת המשפחה, הוא עירני, מגיב לסביבה ומתאושש, אחרי שעבר ניתוח חירום. הוא סובל משברים שונים מעל ומתחת לברכיים, ובמהלך הניתוח הוחדר לעצם השוקית שלו מוט.

מצבו של וודס בן ה-45 מוגדר בינוני-קשה, אולם לא נשקפת לא סכנה לחייו. יחד עם זאת, המשך הקריירה שלו נמצא בסכנה משמעותית, לפי דיווחים שונים בארצות הברית.

השוטר שהגיע ראשון לזירה אחרי שהתקבלה קריאה על ידי תושבים באיזור, סיפר שוודס היה בהכרה כשחולץ מרכבו, ונראה "רגוע ונינוח" למרות הפציעות הקשות שספג. לטענתו, "זה נס שהוא יצא מהתאונה הזו בחיים".

זירת התאונה של טייגר וודס. מתוך טוויטר, צילום מסך
זירת התאונה/צילום מסך, מתוך טוויטר

במקביל, מתברר שוודס שכבר תאונת דרכים קשה בעבר ושרד אותה כמעט ללא פגע, היה בדרכו לצילומים לתוכנית טלוויזיה, בה אמור היה להשתתף יחד עם הקוורטרבק של ניו אורלינס סיינטס, דרו בריס. שלשום, כחלק מהצילומים לאותה תוכנית, פגש במגרש הגולף גם את כוכב העבר של ה-NBA דוויין ווייד. לפי דיווחים, וודס יצא באיחור למקום המפגש ונהג במהירות מופרזת, שככל הנראה גרמה לו לאבד שליטה על הרכב. הוא נתקל במעקה הבטיחות, ורכבו התהפך והוטל בצד הכביש.

מפקד המשטרה במחוז לוס אנג'לס אמר שהכביש בו נסע וודס ידוע בתאונות הרבות שמתרחשות בו, בין היתר משום שתוואי השטח מלא בעיקולים ובעליות ומורדות. בשל הפציעות של וודס, הוא הועבר מיידית לבית החולים ולא נבדק בזירה, כך שלא ברור אם היה תחת השפעה של אלכוהול או סמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully