וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טייגר וודס נפצע בתאונת דרכים, אין סכנה לחייו

הגולפאי המפורסם התהפך עם רכבו בלוס אנג'לס. סוכנו: "הוא הוכנס לניתוח בעקבות פציעות מרובות ברגליו". צפו בסרטון מהזירה

רכבו של הגולפאי טייגר וודס לאחר התאונה/רויטרס

טייגר וודס אושפז היום (שלישי) בבית החולים לאחר שהיה מעורב בתאונת דרכים עם רכבו בלוס אנג'לס. על פי הודעת המשטרה, רכבו של וודס התהפך והגולפאי מספר אחד בעולם חולץ רק באמצעות כלים מיוחדים לאור הנזק הרב שנגרם לאוטו.

הגולפאי טייגר וודס, רכבו לאחר התאונה. רויטרס
הובהל לבית החולים. טייגר וודס בתמונה מיום ראשון/רויטרס

וודס הוגדר כפצוע "בינוני עד קשה" וסוכנו מארק סטיינברג עדכן: "טייגר היה מעורב בתאונת יחיד הבוקר בקליפורניה והוא סובל מפציעות מרובות ברגליו. כרגע הוא בניתוח ואנחנו מודים לכולם על התמיכה והשמירה על פרטיותו". לאחר מכן הודיע השריף המחוזי הודיע כי אין סכנה לחייו.

רק בחודש שעבר עבר וודס ניתוח בגבו, החמישי במספר, ולפני יומיים אמר כי הוא מקווה להיות כשיר לפתיחת המאסטרס של אוגוסט ב-8 באפריל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

רכבו של וודס לאחר התאונה

לפי המשטרה עדיין לא ברור מה היה הגורם לתאונה, והמקרה נמצא תחת חקירה. בהודעה הרשמית של משטרת לוס אנג'לס נכתב: "ב-7:12 בבוקר קיבלנו קריאה לפיה רכב התהפך בתאונת דרכים. הרכב התהפך וספג נזק כבד. מר וודס חולץ מהההריסות באמצות הכלי 'מלתעות החיים', בו עשתה שימוש מחלקת כיבוי האש ולאחר מכן הועבר לבית חולים מקומי באמצעות אמבולנס".

בינתיים אנשי ספורט מרחבי העולם הגיבו לתאונה, ושלחו את תפילותיהם למען אחד הספורטאים המפורסמים ביותר בהיסטוריה. לברון ג'יימס צייץ: "לעזאזל, תפילות עבור טייגר וודס".

טייגר וודס, בן 45, הוא הגולפאי המפורסם בהיסטוריה. כבר מגיל צעיר סומן כעתיד של הענף וב-1996 הצטרף לסבב המקצועני לאחר שזכה באליפויות העולם לנוער ובטורנירים לחובבנים. וודס זכה בסך הכול בחמישה טורנירי מאסטרס בקריירה, 4 תארי פי.ג'י.איי, 3 פעמים באליפות ארצות הברית הפתוחה ועוד 3 פעמים באליפות בריטניה הפתוחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully