וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל ירושלים פתחה פער בפסגה עם 1:4 על סקציה נס ציונה

המוליכה ממשיכה לדהור לליגת העל וכעת רחוקה כבר שמונה נקודות מהמקום השלישי. אגבדיש, שמש ומיזן (צמד) מחקו יתרון של ארשיד

הפועל ירושלים ניצלה הערב (שלישי) עד תום את משחק ההשלמה שלה מהמחזור ה-15, הביסה את סקציה נס ציונה 1:4 בטדי ופתחה פער של שמונה נקודות מהמקום השלישי בליגה הלאומית. הירושלמים סופרים כבר 15 משחקים ללא הפסד, מאז תחילת נובמבר, ונראים בדרך הבטוחה לעלייה היסטורית של קבוצת אוהדים לליגת העל.

בן מיזן שחקן הפועל קטמון מול חסן חילו שחקן בני סכנין. ברני ארדוב
צמד ובישול. בן מיזן/ברני ארדוב

סקציה נס ציונה, שמתחה את מכבי פתח תקוה בסיבוב ח' של הגביע עד שהודחה בהארכה, הגיעה אחרי שלושה משחקי חוץ ללא שער, אבל בדקה ה-32 עלתה ליתרון בזכות שער מרהיב של כרם ארשיד, שהסתובב על קלטוס נומביל והפציץ בשמאל לחיבורים מ-18 מטרים. אלא שארשיד חגג כנראה יותר מדי את שער הבכורה הנפלא, ורגע לפני סיום המחצית נתן לעידן שמש לעבור אותו בקלות ברחבה ולבשל לעומר אגבדיש שנגח מקרוב את שערו הראשון בלאומית.

המוליכה כבשה בדקה קריטית לפני ההפסקה, והמשיכה את המומנטום בתחילת המחצית השנייה. הפעם בן מיזן הכניס כדור חכם לשמש, שבנגיעה אלגנטית הקפיץ מעל אוסטין אג'ידה המזנק וחגג בדקה ה-52 את שערו ה-13 העונה בלאומית. מיזן כבש בעצמו את השלישי בדקה ה-73, אחרי איבוד כדור רשלני של דושאן מאטוביץ' ליוראי מליח על סף הרחבה, והשלים צמד במקרה בחלוף שבע דקות, אחרי ששמש בעט כדור שפגע בו והטעה את אג'ידה בדרכו אל הרשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully