וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמולה 1: חברת אבטחת הסייבר SentinelOne נבחרה לשותפה של אסטון מרטין

סנטינל וואן היא החברה הישראלית הראשונה שנכנסת לעולם חסויות הספורט במרוץ המכוניות היוקרתי, אליו חוזרת אסטון מרטין אחרי יותר מ-60 שנה

חברת הסייבר סנטינל וואן (SentinelOne). SentinelOne,
שותפות ייחודית/SentinelOne

אסטון מרטין חוזרת לסבב פורמולה 1 אחרי יותר מ-60 שנה, מאז הפעם האחרונה בה השתתפה בסבב ב-1960, והיא בחרה את חברת סנטינל וואן הישראלית כשותפת הסייבר הרשמית שלה. SentinelOne מאבטחת את מתקני הפיתוח והייצור של אסטון מרטין משנת 2018 וכעת תאבטח את סבב המרוץ הן כספקית אבטחת המידע והן כספונסרית בחסות בגובה של מיליוני דולרים. היא תהיה החברה הישראלית הראשונה שנכנסת לעולם חסויות הספורט של פורמולה 1.

מהלך זה מצטרף למגמה הגוברת של עולם הסייבר המגלה עניין גובר בספורט, כאשר חברות סייבר לוקחות חסות על קבוצות כדורגל ופורמולה 1, בעיקר על מנת להגדיל את החשיפה שלהן לקהל הרחב. לפני סנטינל וואן הייתה זאת קספרסקי לאבס הרוסית שנמנית בין חלק מהספונסרים של קבוצת פרארי בפורמולה 1. בתחום הכדורגל, חברת הסייבר מסינגפור, אקרוניס, היא הספונסרית של קבוצות הכדורגל רומא ואייאקס.

תומר ויינגרטן, מייסד ומנכ"ל SentinelOne מסר: "יש בין החברות קווים מקבילים רבים, וזהו כבוד שבחרו בנו לתמוך בקבוצת המירוצים של אסטון מרטין. שתי החברות חולקות תשוקה לחדשנות וקוראות תיגר על הסטטוס קוו ומעריכות ביותר את חשיבותה של המהירות. על בסיס ערכים משותפים אלו נבנתה השותפות בין החברות".

סנטינל וואן נוסדה ב-2013 על ידי שני ישראלים, בהם המנכ"ל המכהן תומר ויינגרטן, והיא כיום חברת אבטחת הסייבר הפרטית הגדולה בישראל ובין המובילות בעולם לאחר סבב גיוס F מנובמבר 2020 בגובה 267 מליון דולר והערכת שווי שוק של מעל ל 3 מיליארד דולר. החברה מעסיקה כ-700 עובדים בישראל (עם צפי לצמוח ל-1,000 עובדים השנה) ובעולם באתרים שונים, וכ-4,500 לקוחות ביניהם בנקים, חברות קמעונאיות, חברות מזון, בתי חולים ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully