וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור קנדיל, ראה הוזהרת: סאנצ'ס מרטינס ישפוט את מכבי תל אביב

הספרדי שינהל את המשחק נגד שחטאר דונייצק ביום חמישי, מחזיק במוניטין של שולף מהיר. תשאלו את המגן הימני שמכיר אותו היטב

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי תל אביב 1:0/ספורט 1

שחקני מכבי תל אביב ושחטאר דונייצק יצטרכו לנקוט משנה זהירות ביום חמישי במשחק הגומלין בשלב 32 האחרונות. הסיבה: את המשחק ינהל השופט חוסה סאנצ'ס מרטינס, שמאוד אוהב לשלוף כרטיסים לכל עבר. אבל אם יש מישהו שצריך להיזהר יותר מכולם מהספרדי בן ה-37, זה מאור קנדיל.

מרטינס שפט שני משחקים של קבוצות ישראליות באירופה והוא שומר על סטטיסטיקה חד פעמית: באותם שני משחקים הוא שלף לקנדיל לא פחות משלושה צהובים. ביולי 2017, בני יהודה התארחה אצל טרנצ'ין הסלובקית במוקדמות הליגה האירופית והמגן הימני ספג מהספרדי כרטיס צהוב ראשון בדקה ה-20 וצהוב שני בדקה ה-80 אחרי צלילה ברחבה.

שנתיים חלפו ומכבי תל אביב התארחה אצל קלוז' במוקדמות ליגת האלופות. קנדיל פתח בהרכב של ולאדן איביץ' ושוב ספג מהספרדי בדקה ה-80. למזלו, הפעם זה היה הצהוב הראשון והאחרון שלו.

מאור קנדיל שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום, מערכת וואלה!
שלושה צהובים בשני משחקים, שניים מהם בדקה ה-80. קנדיל/מערכת וואלה!, אריאל שלום

מרטינס הוא שופט קפטן שאוהב מאוד להכניס את היד לכיס. ב-256 משחקים שניהל בקריירה בכל המסגרות, הוא שלף 1,481 כרטיסים צהובים ו-80 כרטיסים אדומים. לאורך השנים הוא שומר יפה מאוד על ממוצע שנע סביב 5.5-5.8 כרטיסים צהובים למשחק, אבל לעתים גם יוצא מגדרו.

העונה למשל, שלף 9 צהובים ואדום במשחק מוקדמות הליגה האירופית בין סראייבו לפודוגוריצה ו-9 צהובים בדרבי בין אתלטיק בילבאו לריאל סוסיאדד בליגה. בעונה ששעברה שלף 10 צהובים ואדום אחד במפגש בין חטאפה לסלטה ויגו.

מרטינס אגב, ניהל בעבר גם שני משחקים של נבחרת הנוער של ישראל (U19), נגד בולגריה וצרפת ב-2017. נגד הראשונה, משחק שהסתיים ב-1:1, לחובתם של שחקניו של אלון חזן נשלפו 5 כרטיסים צהובים ונפסק פנדל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully