וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטרה: מכבי תל אביב מול בית"ר ב-8 במרץ עם 10,000 צופים בבלומפילד

23.2.2021 / 13:04

במנהלת יבקשו כבר מחר במפגש דרמטי ורב משתתפים את האישור להחזרת הקהל למגרשים בעוד פחות משבועיים. רק מתחסנים ומחלימים יוכלו להיכנס, בדיקות חום ייערכו בכניסות לשערים, ילדים כרגע בחוץ

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי תל אביב 1:0/ספורט 1

דיונים ערים להחזרת הקהל למגרשים שיגיעו לשיאם במפגש זום מרכזי שייערך מחר (רביעי) אחר הצהריים בהשתתפות בכירי משרד הבריאות, המשרד לביטחון פנים, משרד התרבות והספורט וראשי מנהלת הליגות בכדורגל. המטרה כבר מחר היא להגיע בתום הפגישה להסכמה כי ב-7 במרץ יוכלו הקבוצות לארח משחקים כשביציעים יושבים אוהדים בכמות של שליש מתכולת האצטדיון. במחזור ה-24 שייערך בשבת של ה-6 במרץ מתוכננים כמה מפגשים באצטדיונים הגדולים כשהמרכזי יהיה בין מכבי תל אביב לבית"ר ירושלים. המטרה היא שבמשחק הזה שקרוב לוודאי יועתק ליום שני ה-8 במרץ בשל מרכזיותו יהיו בבלומפילד 10 אלף צופים. באותו המחזור תארח הפועל באר שבע את הפועל תל אביב למשחק מסקרן וגם מכבי חיפה תארח בביתה את מכבי פתח תקוה. אם יינתן האישור של כל משרדי הממשלה ובראשם משרד הבריאות להכנסתם של שליש מהאוהדים, תבקש המנהלת להתחיל את המהלך כבר יום קודם ב-6 במרץ.

אוהדי מכבי תל אביב. קובי אליהו
אוהדי מכבי תל אביב בימים אחרים/קובי אליהו

מבחינת המנהלת, היא תציע בפגישה שורה של צעדים כדי לקבל את האישור עבור הקבוצות. ראשית, רק מתחסנים ומחלימים עם תעודות יוכלו להיכנס, זאת בניגוד לקניונים שם כבר מעכשיו נכנסים לקוחות ללא צורך בחיסון וללא הגבלת מקום. מההיבט הזה בטוחים במנהלת כי יקבלו את ההיתר מכיוון שהאצטדיונים פתוחים בניגוד לקניונים ויורשו להיכנס רק כאלה שהתחסנו או שחלו והחלימו. בנוסף תיקח על עצמה המנהלת את עלויות פתיחת כל השערים על מנת לווסת את הקהל לכל השערים ובכך לייצר את ההפרדה הדרושה שתעניק את הביטחון שלא יהיו התקהלויות. כמו כן ייפתחו השערים מוקדם ותיעשנה בדיקות חום בכניסות. ילדים מתחת לגיל 16 יורשו להיכנס גם כן רק עם האישורים המתאימים.

במנהלת יבקשו שכבר מחר תהיה תשובה חיובית כדי לתת לקבוצות ולמנהלי האצטדיונים לפחות עשרה ימים כדי להתחיל בהכנות הדרושות לחזרת הקהל אחרי בדיוק שנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully