וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שובו של הבן האובד: ביטון הדביק את הפועל תל אביב בנחישות שלו

23.2.2021 / 8:45

האדומים דילגו בגביע עם הופעה מצוינת של שחקני הרכש: "עם חבורה של ילדים אולי היינו מסתבכים". אזולאי: "חיכיתי לגול"

תקציר ה-0:4 של הפועל תל אביב על הפועל אשקלון בגביע המדינה/ספורט1

1. בהפועל תל אביב סימנו וי על השלב הראשון בגביע המדינה עם הניצחון 0:4 אמש (שני) על הפועל אשקלון ולמרות שמדובר ביריבה חלשה מליגה א', ידעו לקחת דברים טובים מהמשחק. העובדה שבכל ארבעת השערים היו מעורבים שחקנים שהגיעו בינואר- דן איינבינדר, בן ביטון, שלומי אזולאי, לידור כהן ואופק ביטון (כל הארבעה האחרונים כבשו) היא הביטוי הגדול ביותר לשינוי שערכה הקבוצה בחלון ההעברות.

במועדון אמרו: "עם חבורה של ילדים אולי היינו מסתבכים במשחק כזה. יש לנו קבוצה טובה שאחרי שתשלים את המשימה ותישאר בליגה, נוכל ליהנות ממנה בעונה הבאה במקומות אחרים".

דן איינבינדר שחקן הפועל תל אביב עם אושר דוידה, שלומי אזולאי. דני מרון
שחרר הרבה תסכול. אזולאי והחברים אחרי הכיבוש/דני מרון

2. שלומי אזולאי כבש את השער השני אחרי בישול של בן ביטון ובחגיגות אפשר היה לראות כמה הכיבוש הזה היה חשוב לו ולקבוצה. אזולאי עבר תקופה לא פשוטה בבית"ר ירושלים בתחילת העונה, לאחר מכן עבר לרומניה, לא קיבל שכר וחזר לארץ. "חיכיתי לגול הזה", אמר החלוץ בסיום. עומרי אלטמן נראה קצת מאוכזב שלא לקח חלק בחגיגת השערים, אך במועדון מקווים שאצלו זה יבוא לידי ביטוי כבר במשחק הליגה החשוב אצל מכבי נתניה ביום שבת.

עוד בוואלה!

הפועל תל אביב הביסה 0:4 את הפועל אשקלון בגביע

לכתבה המלאה
בן ביטון שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
הפך לשחקן מרכזי על הדשא ובחדר ההלבשה, באופן מיידי. ביטון/דני מרון

3. בן ביטון היה בבחינת הבן האובד של האדומים (לפחות אחד מהם). תוצר מחלקת הנוער שפוספס ויצא לטייל בליגה הלאומית עד שנקלט על ידי הפועל באר שבע ונסק. אחרי שלוש אליפויות, הישגים במסגרת האירופית והופעות בנבחרת ישראל, בשנה וחצי האחרונות ביטון חווה ירידה מסוימת. בבירת הנגב הוא היה חלק מהירידה הכללית ואחרי שהגיע למכבי תל אביב, הוא וגאורגיוס דוניס לא שידרו על אותו גל, כשהתחושה הייתה שבין כה וכה הוא הגיע לתקופה קצרה.

ביטון היה יכול להישאר בקרית שלום ואולי לזכות בעוד תואר, אבל העדיף לשחק באופן קבוע, גם במחיר של השתתפות במאבקי ההישרדות. התשוקה שלו הדביקה את כל השחקנים בהפועל תל אביב וכמעט מהרגע הראשון הוא הפך לשחקן חשוב על המגרש ויתרה מכך - בחדר ההלבשה. הפועל תל אביב הייתה זקוקה לבגרות מהסוג הזה, לנחישות שמאפיינת אותו ושבעזרתה הוא כבש אתמול את השער הראשון שפתח את הסכר.

אופיר סער על ההתקדמות של הפועל תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully