וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: סביליה גברה 0:2 על אוסאסונה ושבה למקום השלישי

הקבוצה של לופטגי נהנתה משערים של דייגו קרלוס (19) ולוק דה יונג (49) והשיגה ניצחון ליגה חמישי ברציפות. אנגליה: קריסטל פאלאס ניצחה 1:2 בחוץ את ברייטון

שחקני סביליה חוגגים עם דייגו קרלוס. Juan Manuel Serrano Arce, GettyImages
סביליה עם עוד ניצחון. דייגו קרלוס חוגג עם חבריו/GettyImages, Juan Manuel Serrano Arce

לאחר ההפסד באמצע השבוע שעבר לדורטמונד בליגת האלופות, שבה הערב (שני) סביליה לליגה הספרדית וניצחה 0:2 בחוץ את אוסאסונה במשחק שנעל את המחזור ה-24. בכך, חזרו האנדלוסים למקום השלישי על חשבון ברצלונה שסיימה ב-1:1, עם קאדיס כשהיא רחוקה ארבע נקודות מריאל מדריד שבמקום השני ושבע נקודות מאתלטיקו מדריד שבפסגה.

דייגו קרלוס כבש ראשון לזכות הקבוצה של ג'ולן לופטגי בדקה ה-19 מבישול של ז'ואן ז'ורדן. השני של סביליה הגיע ארבע דקות בתוך המחצית השנייה, כשמוניר מצא את לוק דה יונג שהכפיל את יתרונה של האורחת. מכאן כבר האוויר יצא מהמפרשים של אוסאסונה, שרושמת הפסד ביתי. סביליה עם ניצחון ליגה חמישי ברציפות.

שחקן סביליה לוק דה יונג. Pedro Salado, GettyImages
ניצחון ליגה חמישי ברציפות לסביליה. דה יונג/GettyImages, Pedro Salado

* אנגליה: במשחק שנעל את המחזור ה-25 בפרמיירליג ניצחה קריסטל פאלאס 1:2 בחוץ את ברייטון משער ניצחון דרמטי של כריסטיאן בנטקה, חמש דקות בתוך תוספת הזמן. האורחת הוליכה 0:1 משער של פיליפ מאטטה בדקה ה-28, אך ספגה את השוויון מג'ואל ולטמן במחצית השנייה (55). כשהיה נראה ששתי הקבוצות יסתפקו בנקודה כל אחת, הגיע הבלגי וניצח ללונדונים את המשחק בצורה הכי דרמטית שיש.

  • עוד באותו נושא:
  • סביליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully