וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: חשש בעקבות פציעת זוסמן. ספרופולוס: "שמח שהצעירים שיחקו טוב"

22.2.2021 / 22:49

הגארד שנפגע במהלך הרבע הראשון במשחק הליגה מול נהריה ירד מהפרקט ולא שב. צפוי לעבור MRI בקרוב. המאמן שמח מהיכולת במהלך ה-67:103 על נועלת הטבלה

שחקן מכבי תל אביב יובל זוסמן. דני מרון
במכבי תל אביב חוששים מפציעה קשה. זוסמן/דני מרון

מכה לא פשוטה למכבי תל אביב: יובל זוסמן שירד הערב (שני) מהפרקט במהלך משחק ההשלמה מהמחזור ה-14 בליגת העל מול עירוני נהריה, סובל מפציעה ברגל. חומרת הפציעה עדיין לא ידועה, והשחקן צפוי לעבור בדיקות MRI בהמשך. בקבוצה של יאניס ספרופולוס חוששים מפציעה שתצריך היעדרות ממושכת, כשזוסמן כבר שב העונה מהיעדרות ארוכה בשל פציעה. במשחק עצמו לא התקשתה מכבי תל אביב והביסה 63:107 את נועלת הטבלה החלשה מנהריה.

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס התייחס לחזרת האוהדים למשחק: "התגעגענו לאוהדים כל כך. אני לא רוצה לדבר על המשחק, אלא עליהם. הקבוצה מחוברת לאוהדים, והמגיפה הזו לא אפשרה לנו להילחם ביחד. התגעגענו אליהם, אנחנו אוהבים אותם. אני חושב שהשחקנים מבינים שאנחנו צריכים להגיע למשחקים ולשחק כמו שצריך מאחר ואין לנו הזדמנות להתאמן יותר מידי. זה היה משחק שלישי בחמישה ימים ואני ניסיתי לנצל את ההזדמנות לתת לחלק מהשחקנים לנוח, אני שמח שהשחקנים הצעירים נכנסנו לעניינים ונראו טוב. יובל זוסמן הרגיש משהו בברך, הוא יעבור MRI ונבדוק מה בדיוק קרה שם".

ג'ון דיברתולומאו: "התגעגענו המון לאוהדים, זה היה מדהים לראות ולשמוע אותם היום הם תמכו בנו לאורך כל המשחק. אני חושב ששיחקנו היום כמו שרצינו בשני הצדדים של המגרש. אנחנו צריכים את כולם במשחק, ואני שמח מאוד בשביל כריס ג'ונס שהוא נראה מצוין. אין לנו יותר מידי אימונים בליגה שלנו, אז המשחק היום היה חשוב מאוד עבורינו".

שחקן מכבי תל אביב ג'ון דיברתולומאו. דני מרון
ניצחון קליל לצהובים. דיברתולומאו/דני מרון

מאמן עירוני נהריה שי סגלוביץ': "לא תיארתי לעצמי שהמשחק יתפתח ככה. מכבי תל אביב פותחים מומנטום, והם בתקופה מאוד טובה ואנחנו עזרנו להם קצת. לא אהבתי את הגישה של מאליק ניומן במחצית הראשונה, וזו הסיבה שהוא לא שיחק במחצית השנייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully