וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ייק כהן הופך לעמוד תווך בנבחרת, נועם דוברת הרשים: "יש לו אופי חזק"

22.2.2021 / 7:44

המתאזרח הצטיין בהפסד לספרד, בנבחרת בונים עליו לעתיד: "המחויבות שלו מעל לכל דמיון". הרכז הצעיר הראה ניצוצות: "הבנת משחק מרשימה"

נבחרת ישראל סיימה אמש (ראשון) את קמפיין מוקדמות יורובאסקט 2022 עם הפסד ראשון 78:73 לנבחרת ספרד, מה שלא מנע מהנבחרת להעפיל מהמקום הראשון בבית. השחקנים של עודד קטש חזרו במהלך המשחק מפיגור דו ספרתי, אך לא הצליחו להשלים את המהפך כפי שעשו במשחק הראשון נגד הספרדים. ג'ייק כהן סיים את המשחק כקלע המוביל עם 20 נקודות ו-8 ריבאונדים.

היום ישובו שחקני הנבחרת ארצה ללא הליגיונרים והמאמן עודד קטש שישובו לקבוצותיהם. המשימה הבאה של הנבחרת תהיה רק בעוד תשעה חודשים, במוקדמות מונדובאסקט 2023, כשנכון לעכשיו לא ידועה ההגרלה, האם ימשיכו בשיטת הבועות או מי יעמוד על הקווים.

"באנו לנצח את המשחק, לא היה ספק לגבי זה. במחצית הראשונה לא שיחקנו מספיק מהר ולא עמדנו בקצב שלהם, אבל במחצית השנייה היינו הרבה יותר אגרסיביים. מה שהרג אותנו היה ריבאונד ההתקפה. לא הצלחנו להשלים את העבודה", סיכם תומר גינת שקלע 12 נקודות והוסיף 7 ריבאונדים, "במחצית המאמן אמר שצריכים לשחק פשוט יותר, היינו מבולבלים ולא ביצענו את תוכנית המשחק בשני הרבעים הראשונים".

שחקן נבחרת ישראל בכדורסל ג'ייק כהן. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
הצעירים לומדים ממנו. ג'ייק כהן/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

"ספרד נבחרת מוכשרת מאוד, עשינו כל מיני דברים כדי לנסות ולהאט אותם", אמר אדם אריאל שקלע 10 נקודות, "במחצית השנייה עשינו עבודה טובה יותר, בגלל זה חזרנו, אבל בסוף הם עשו מהלכים וניצחו את המשחק. המאמן דיבר איתנו במחצית, אמר לנו שאנחנו לא משחקים טוב, לא עובדים לפי השיטה שלנו וחוקי ההגנה. במחצית השנייה שלטנו יותר דרך ההגנה, אבל הם מאוד מוכשרים. זה היה קמפיין מדהים בשבילנו, אני גאה להיות חלק מהנבחרת הזאת, העתיד שלנו מבטיח".

גינת הוסיף על העתיד של נבחרת ישראל: "יש לנו קבוצה טובה מאוד, אנחנו אוהבים לשחק ביחד, רואים את זה על המגרש. סיימנו במקום הראשון וזה מצוין בשבילנו. יש לנו הרבה זמן לעבוד עד היורובאסקט ומוקדמות אליפות העולם ונעשה את זה. מוקדם לראות איזה מקום ריאלי בשבילנו, עדיין לא יודעים מה ההגרלה ואיך הסגל שלנו ייראה, אבל אנחנו מאמינים בעצמנו, יש לנו נבחרת צעירה ורעבה. נעבוד קשה, זה בטוח".

אחד השחקנים המבטיחים בנבחרת הוא ללא ספק נועם דוברת, שהראה אמש ניצוצות עם 7 נקודות ב-18 דקות, וסיים את הקמפיין הראשון שלו בנבחרת הבוגרת בצורה חיובית, כשהוא נכנס לנעליים של דני אבדיה בתור השחקן הצעיר בנבחרת. הסקאוט פדריקו ג'יאבוטי מהאתר Eurospects התרשם מדוברת וצייץ: "למרות ההפסד, אפשר רק להעריך את המשחק של נועם דוברת. הוא הראה שיש לו אישיות נהדרת והבנת משחק גבוהה, ועשה מהלכים גדולים כדי להותיר את חותמו במשחק. הוא צריך להמשיך עם אותה קשיחות הגנתית מבלי להיות עם נטייה לעבירות מהירות".

מי שקיבל הרבה מאוד תשבוחות הוא ג'ייק כהן שסיים את קמפיין המוקדמות עם ממוצעים של 16.4 נקודות ו-3.8 ריבאונדים למשחק. "המחויבות של ג'ייק לנבחרת היא מעל לכל דימיון, עם או בלי קשר לכל מה שהיה לו מסביב עם נושא המתאזרחים", סיפרו בנבחרת, "הרבה מאוד שחקנים לומדים ממנו דברים. הוא יהיה אחד הגורמים המרכזיים בבניית הנבחרת לקראת המשימות הקרובות. רואים שהוא אוהב להיות כאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully